Молочко для обличчя від Uspix

Усім привіт!

У попередньому пості я розповідала Вам про моє знайомство з фірмою Uspix та апельсиновою маскою. Прочитати його Ви можете тут.

А сьогодні я розповім про молочко для обличчя, яке потрібно використовувати разом з маскою чи точніше після неї.

DSC_0417

Зовні молочко дуже схоже на маску і дизайн той же лаконічний і так, я вже багато використала 🙂

Порада від косметолога: Прекрасний засіб для очищення шкіри обличчя. Рекомендується використовувати для очищення перед використанням масок і після змивання масок водою. Відмінно знімає макіяж. Має бактерицидні властивості. Нейтралізує хлор після вмивання водою. Більше від виробника читайте тут.

Перед маскою я знімаю макіяж і очищаю обличчя своїм мусом для обличчя від Dr. Sante. Писала я про нього доволі коротко. Насправді, нічого аж надто особливого. Просто легкий і гіпоалергенний продукт для щоденного використання. А от після маски я зазвичай використовую це молочко.

Запах у нього теж доволі специфічний. Я не зовсім можу ідентифікувати його правильно, тому поправте мене, хто може 🙂 Хоча останні дні я його використовую більше як самостійний продукт для очищення, бо після маски мені чомусь не потрібне більше очищення, крім води.

Він не сушить шкіру, хоча у нього в складі є мильна суспензія. І, до речі, про склад.

Склад: Вода, ланолін, мильна суспензія.

DSC_0418

DSC_0419

 

Отже, молочко мені сподобалося. Я відкрила для себе два способи його використання.

Дякую, що читаєте, і до наступної зустрічі 🙂

Продукція надана для незалежного тестування інтернет-магазином Uspix

2 comments

  1. catthekaty · Лютий 12, 2015

    Не дуже люблю продукти такого формату, мені якось після них ще більше хочеться вмитись ☺

    • Sonyasabala · Лютий 12, 2015

      Після цього не хочеться взагалі))
      Воно більше нагадує водичку, а не молочко)

Залишити відповідь

