Uspix: знайомство з маркою

Привіт, усім!

Не так давно в мене з’явилася можливість потестувати невідому для мене українську фірму Uspix. Для початку хочу зауважити, що працівники у них просто чудові. Я це помітили ще з переписки та дзвінків-консультацій щодо мого типу шкіри та персональних побажань. Тому враження з самого початку були хороші 🙂

Хочу ще декілька слів сказати про саму фірму.

Ще до сьогодні жінки вважають похід до косметолога чимось ексклюзивним або тим що робиться тільки раз в рік на день народження. Ми повертаємо в життя процедуру, яка є невід’ємною частиною щоденної гігієни. Ми хочемо допомогти жінці зрозуміти, що доглядати за собою можливо при любому розмірі гаманця, так як маски знаходяться в дуже доступній ціновій політиці.

Протягом 19 років ми практикуємо та відновлюємо давно забуте вчення – щоденне використання косметичних масок. Колись маски використовувалися жінками як гігієнічний засіб на рівні із душем і зубною чисткою. На сьогоднішній день це просте правило забулось. Ми прагнемо відновити статус масок, який з часом знизився. Застосування масок не виключає використання кремів і інших косметичних засобів, які пропонує сьогоднішня косметична індустрія, але допомагає не втратити, і відновити вже втрачені, природні ресурси шкіри.

Якщо Вас цікавить більше, завітайте на сайт.

Ну а тепер я хочу детальніше розповісти про той продукт, який я обрала. Після недовгих роздумів я обрала апельсинову маску. Вона мені підійшла за властивостями і я просто обожнюю цитруси 🙂

DSC_0411

DSC_0412

 

Ось так виглядає моя маска. У неї цікавий і лаконічний дизайн, а також світло жовтий колір з маленькими частинками апельсину, мабуть 🙂

У перший день вона мала чіткий запах гуаші. Щоправда, десь на день третій я почала відчувати легку нотку цитрусових, що мені дуже сподобалося 🙂 Отже на вигляд маска в міру рідка і не зовсім однорідна з частинками апельсину у ній.

DSC_0414

До складу входять лише 3 інгредієнти: яєчний жовток, ланолін та у мене апельсин. Склад хороший 🙂

Баночка пластмасова, напівпрозора з логотипом фірми, а також з мотузкою зі складом. Лаконічність, лаконічність і ще раз лаконічність 🙂

DSC_0416

 

Порада від косметолога: Чудова вітамінізація і зволоження. Видима свіжість і омолодження.Апельсини містять органічні кислоти, які впливають на шкіру, як натуральний і глибокий пілінг. Більше про цю маску читайте тут.

Ну а тепер хочу розповісти про її дію. Я тестую її уже 5 днів, тому, думаю, можу дещо сказати. Коли я вперше наносила її, то подумала, що вона зараз просто розтечеться по моєму обличчі. Але ні, вона швидко підсохла чи то просто “схопилася” на шкірі і я запросто роблю свої справи. Це плюс. Я тримаю її мінімум 15 хв, залежно від того, наскільки я хочу спати 🙂 Наношу ввечері, попередньо очистивши шкіру від макіяжу та всього іншого. Маска мала б зволожувати і омолоджувати. Ну про омолодження я ще не можу сказати, а от зволоження я відчуваю. Шкіра свіжа, відновлена і дуже гладенька. Я задоволена 🙂 Маску треба змивати водою, а потім молочком. В перший день я відчувала жирну плівку після води, тому точно треба було молочко, але вчора змивши маску лише водою, мені було абсолютно цього достатньо і я нанесла тільки зволожувач.

Одним словом, маскою я задоволена і користуватимусь нею далі. В наступному пості я обов’язково розповім Вам ще і про молочко 🙂

Продукція надана для незалежного тестування інтернет-магазином Uspix

 

12 comments

  1. Ольга Ульванська · Лютий 10, 2015

    Я взагалі про цю фірму не чула! а яка цінова політика?

    • Sonyasabala · Лютий 10, 2015

      Забула написати)
      Від 70 грн до 100 за маску))
      А лосьйон 40 грн)

  2. Nataly Matolinets · Лютий 10, 2015

    Ох же ж… усім вона пахне гуашшю! А моя мені тепер пахне сиром, от так))

    • Sonyasabala · Лютий 10, 2015

      Ну мені щось таке))
      Сиром? А яким?)

      • Nataly Matolinets · Лютий 10, 2015

        Голландським!

      • Sonyasabala · Лютий 10, 2015

        Ну моя точно так не пахне 🙂
        А як пахнуть перли, я не знаю))

  3. catthekaty · Лютий 10, 2015

    В баночці дуже апетитно виглядає) А скільки вона може зберігатись?

    • Sonyasabala · Лютий 10, 2015

      Місяць-півтора)
      Хороша масочка 🙂

      • catthekaty · Лютий 10, 2015

        Я от якраз думала, що такі натуральны і органічні продукти не довго придатні ☺

      • Sonyasabala · Лютий 10, 2015

        Так, але її треба щодня використовувати))
        Думаю, що доб’ю її за той час 🙂

  4. Satu Panda · Лютий 13, 2015

    мне так нравится их минималистичный дизайн !)

Залишити відповідь

