“Ключ до насолоди” від Lush

Привіт усім!
Коли ще, як не сьогодні, написати огляд на цю бомбу?
Нещодавно мені прийшла посилочка від Lush з лімітками до Дня Закоханих. Їх всіх можна любити лише за запах 🙂

IMG_0965
І сьогодні я розповім Вам про найбільшу бомбу для ванни, яку я бачила.

Розкрийте своє серце назустріч коханню! Озирніться довкола та усвідомте істину – увесь наш світ сповнений блаженством та любов’ю! Одним із доказів численної кількості насолод, які раптово дарує життя, є ця прекрасна бомба у вигляді гігантського серця. Більше інформації читайте на сайті.

Склад: харчова сода, лимонна кислота, парфумерна композиція, абсолют жасмину (Jasminum grandiflorum), абсолют ванілі, закуплений за правилами справедливої торгівлі (Vanilla planifolia), олія неролі (Citrus Aurantium amara), екстракт гарденії (Gardenia jasminoides), *євгенол, гераніол, метіліонон, *ліналоол, *лімонен, барвник 45410, барвник 17200, барвник 14700, конфетті у вигляді рожевих сердечок, золоті лелітки (кукурудзяний крохмаль, патока, слюда, барвник 19140), рожеві лелітки (барвник 77820, порошок буряка, сорбат калию), їстівні червоні серця

IMG_0967

IMG_0966

Ось як вона виглядає. Всередині, до речі, ще одне маленьке серце рожевого кольору. Мені дуже сподобався цей запах. І жасмин, і ваніль, і ще щось солодке, але не занадто. Звичайно, це була б просто велика рожева забавка, якби вона не пом’якшувала шкіру, робила її ніжною і дуже приємною. Взагалі, з такої ванни не хочеться вилазити 🙂
Чудовий подарунок до Дня Закоханих, як на мене 🙂

Наприкінці хочу сказати, що не треба чекати лише цього дня, що висловити свої почуття. Кохайте і будьте коханими 365 днів 🙂
З любов’ю, Соня 🙂

Продукцію надано для незалежного тестування Інтернет-магазином Lush.
Купити у Львові можна в Опері Пасаж на проспекті Свободи.

IMG_0968

10 comments

  1. Nataly Matolinets · Лютий 14, 2015

    Яка апетитна))

  2. Ольга Ульванська · Лютий 15, 2015

    ніколи якось не звертала уваги на бомбочки для ванни… вигляд цієї мене заворожує=)

    • Sonyasabala · Лютий 16, 2015

      А мені вони дуже подобаються))
      Вода в ванній з ними зовсім інша)

  3. Satu Panda · Лютий 16, 2015

    Ой какое милое сердечко :))

  4. catthekaty · Лютий 16, 2015

    Дизайн на висоті) мені здається, що це якесь тістечко ☺

    • Sonyasabala · Лютий 16, 2015

      Ну пахне так круто 🙂 а всередині таке маленьке рожевеньке сердечко 🙂

      • catthekaty · Лютий 16, 2015

        типу якщо розламати?

      • Sonyasabala · Лютий 16, 2015

        Так)) як береш його в руки, то там всередині чути, що щось калатає))
        Мені стало цікаво і я його розламала))

Залишити відповідь

