Як зробити ранок приємним: День 1

Привіт усім!
Сьогодні я пишу для вас не звичайний косметичний пост.
Почну з передісторії. Я типова сова. Ранок для мене не що інше, як каторга. Вранці я сонна, непродуктивна і не дуже добра. Все було б добре, але часто я залишаюся такою ще до обіду. Ось тому я вирішила спробувати поекспериментувати. Тому сьогодні вже перший день мого експерименту. А саме я пробую лягати до 12, а вставати до 9. Здається, просто. Але тим не менше, вранці я все одно сонна муха. Починати щось з понеділка занадто банально. Починаю з вівторка 🙂 І щодня я розповідатиму Вам як все це в мене вдається чи ні.

IMG_2591
На жаль, сьогодні я не зробила свого фото вранці. Але ця мені страшенно нагадала мене 🙂 Якась така спокійна і врівноважена.
Отже, встала я десь о 8. Я скачала собі ще якийсь дуже розумний будильник і він мене збудив у найбільш сприятливий час для мене впродовж півгодини. А взагалі я встаю дуже швидко, тобто прокидаюся. Я не люблю, коли в мене мало часу до виходу і доводиться бігати по дому. Тому я не залежуюся надовго, але і не зістрибую з ліжка.

IMG_2590
Ну а далі ви все зрозуміли 🙂 Люблю читати новини, перевірити пошту та просто посерфити по нету.
Потім йду на кухню і роблю чай та снідаю. У мене нема якогось одного сніданку. Все залежить від дня і настрою.

IMG_2670
The breakfast is done! Далі я вже збираюся, одягаюся, при бажанні чи потребі фарбуюся.

Ось так минув сьогоднішній ранок. Не скажу, що вставати було аж надто легко і приємно. Але наявність часу на себе і на спокійний ранок, мабуть, компенсує цей недолік. Отже для вироблення звички потрібно 2 тижні. Тому тепер щодня я писатиму свої відчуття і враження 🙂
Сподіваюся, Вам буде цікаво і корисно 🙂 До завтра і гарного всім вечора!

6 comments

  1. Ольга Ульванська · Лютий 24, 2015

    я навпаки жайворонок! Встаю дуже рано від найлегшого шороху! Тільки з появою синочка почала спати довше ніж до восьмої(коли виходить) бо сон не спокійний через дитину!

    • Sonyasabala · Лютий 24, 2015

      Круто)) ніколи не уявляла як це бути жайворонком))
      А як твій ранок проходить?)

  2. Nataly Matolinets · Лютий 25, 2015

    Я сова і не бачу потреби без причини прокидатись рано) У всіх свій “режим комфорту”))

    • Sonyasabala · Лютий 25, 2015

      Мені подобається, коли вранці більше часу і коли на парах я людина, а не зомбі)

  3. catthekaty · Лютий 25, 2015

    Я загалом жайворонок, але живу з совами)
    Мені зранку допомагає прокинутись склянка води (якщо з медом і лимоном то це взагалі енергетик ☺)

    • Sonyasabala · Лютий 25, 2015

      Хм) багато чула про воду з медом))
      Треба буде спробувати все таки 🙂
      Дякую))

Залишити відповідь

