Як зробити ранок приємним: День 2

Привіт усім!

Сьогодні день 2 мого експерименту щодо раннього підйому. І я вже готова ділитися з Вами ще одним днем 🙂



І хоч мій день почався з сонечка, але воно було лише на телефоні. А насправді надворі було хмарно і сумно. Вставати було трохи важко, але хочу відзначити, що значно легше. І сьогодні сон у мене був кращий. Але все одно вранці я виглядала трохи “підпухла” 🙂



Знаєте, чудово, коли вранці є час і на спокійний сніданок, і на мейк, і на все, що мені потрібно було. Але виповзати з ліжка було все ж важко. 

Отже я поснідала, посерфила в неті в пошуку чогось новенького або трошки inspiration 🙂 Зрештою, цей час я провела дуже спокійно і наодинці з собою. От всім раджу. 

Далі я звично одяглася, зробила макіяж і побігла на пари. Все ж погода зіграла своє і я відчувала себе не надто бадьоро, але краще, ніж зазвичай. 

Опісля ми з подругою вибралися на прогулянку і “на каву”. Куди ж ще ходити у Львові? 🙂





Ми дуже мило посиділи за чашечкою ароматного лате-макіато і теплою розмовою. До речі, було дуже смачно і офіціант у нас був дуже привітний 🙂

А ще сьогодні я продовжую тестувати продукцію Yves Rosher. Ось тоналка наприклад мені поки дуже подобається 🙂 Ще маю коректор і пудру 🙂 Ну і все це скоро буде описане в блозі 🙂





Сьогодні мій день був продуктивним і страшенно приємним 🙂 Лягатиму знову перед 12 і сподіваюся, що завтра все буде ще краще 🙂 І хоч пари у мене дуже пізно, думаю, що перед ними я спокійно встигну зробити ще декілька справ. Одним словом, я в передчутті нового чудового дня. 

Тому до завтра і гарного всім вечора! 🙂



Залишити відповідь

