Як зробити ранок приємним: День 3

Привіт усім!

Зараз розповім Вам про 3 день мого експерименту з раннього підйому. 

Інколи в мене таке враження, що погода спеціально знущається. Ну от як можна вставати рано, коли надворі похмуро, холодно і лиє дощ. Але, зрештою, 9 ранку – це не так і рано, тому поки в мене все виходить 🙂

Сьогодні мені не треба було швидко збиратися, бо на пари треба було йти після обіду. Прокинулася я краще, було навіть приємно. Без поспіху я ще пролежала декілька хвилин і почитала, що ж нового сталося. 

Далі все було дуже звично. Я зібралася, поснідала і нанесла трохи макіяжу. 



Все було б чудово, якби ще й за вікном було трохи краще. Навіть волосся рівняти не було сенсу, тому я й зробила високу косичку. 



Ще я встигла зробити кілька фото для блогу, тому скоро буде пост про Лаш 🙂 Відкрию Вам трошки з майбутнього посту 🙂



Ну а потім все за планом 🙂 Пари, посиденьки, прогулянки 🙂 Якось останніми днями в мене одні прогулянки 🙂

Ось так і завершився мій черговий день 🙂 Сподіваюся, Вам було цікаво і до завтра!  



Залишити відповідь

