Ароматне мило від Lush

Привіт усім!

Сьогодні я трохи поспамлю для Вас 🙂 І це вперше у мене два пости за день, але що ж зробити 🙂

Це мій останній пост про валентинівську колекцію від Lush. Я вже розповіла Вам про бомбу та піну для ванни. 



Ось таке ароматне диво я Вам зараз покажу. Ви можете бачити, що я активно ним користуюся 🙂 Тому вигляд у нього не зовсім презентабельний. 

Це одне з найкращих мил у Лаш, як на мене 🙂 Воно має чудовий аромат, гарно очищує шкіру, після нього шкіра дуже м’яка, ніжна 🙂 

Та й просто подивіться як мило воно виглядає 🙂 



Єдиний мінус цього продукту – це те, що воно лімітоване. Але Лаш нас завжди буде тішити чудовими продуктами 🙂

Дякую всім за увагу і до зустрічі! 

                                                     Придбати можна в Інтернет-магазині Лаш

  •   Надано для тестування

Залишити відповідь

