Як зробити ранок приємним: День 4

Привіт усім!

Сьогодні я продовжую розповідати про свій експеримент. Сподіваюся, я Вам ще не набридла за ці дні 🙂

Отже п’ятниця почалася як завжди. Я спокійненько прокинулася, бо спішити було нікуди. На пари аж після обіду і я мала повно часу 🙂

А ще цього вечора ми мали святкувати День народження друга. Тому ми весь день готувалися і прибирали. 

Як ви розумієте, фото не зовсім цікаві могли б вийти 🙂 

Весь день я почувалася добре і спати не хотілося 🙂 Це фактор важливий і до самого вечора і навіть ночі. 

Щоправда, сьогодні в мене режим трошки порушився. День народження все ж 🙂 

Детальніше я вже розповім у наступному пості і гарного Вам дня 🙂



Залишити відповідь

