Як зробити ранок приємним: Понеділок 

Привіт усім! 

Ось і понеділок. Такий страшний день тижня, якого всі не чекають і не люблять. Чи все так погано? А зараз я Вам це розкажу 🙂



Ось таким був мій вид з вікна, коли я таки добралася до телефона і сфотографувала. До речі, вранці було сонячно і на термометрі +15. Кохана Львівська погода 🙂 



Одним словом, погода мене трошки розчаровує. Але це все дрібниці 🙂 День в мене почався в 9 ранку і продовжувався в ліжку. 

За вікном шумів дощ, з телевізора шуміла Рада. Я вже не відчуваю себе так сонно. Хоча сьогодні були думки, що хотіла б поспати. 

Але скоро весна 🙂 18:00 – надворі ще не темно і мене ця думка страшенно 



Ну і знову чай 🙂 Ви, мабуть, зрозуміли, що я його дуже люблю 🙂

А надворі все ще дощить. Цікаво, а завтра буде таке ж?



Ну і вечір завершився написанням публікації і планування наступного дня 🙂 



Доброї ночі усім і дякую, що читаєте 🙂 Побачимось завтра 🙂

Залишити відповідь

