Як зробити ранок приємним: Weekend edition 

Привіт усім! 

Сьогодні розповім вам про свої вихідні впродовж експерименту 🙂

Як я вже писала у п’ятницю ми святкували День народження, але тим не менше, в суботу я встала як завжди. 

А ще я зробила один висновок. Все ж таки не обов’язково лягати спати аж так рано. Все одно я ніяк не могла заснути дуже раніше 12. Та й заснувши о 3 ночі десь, все одно встала в 9 і почувалася більш-менш добре. 

Одним словом, в суботу я поїхала додому на вихідні. Погода була паршивенька, якщо чесно. 



Тому весь день та і вечір я провела однотонно, але страшенно затишно. Закуталася в теплу ковдру, пила чай та дивилася відео та шоу по ТБ. 



До речі, дивилася Лігу Сміху. Доволі цікаве шоу 🙂 Позитиву було дуже багато. Гарне доповнення до суботнього вечора за чашечкою чаю. 

Ще я трохи дала відпочити нігтям і намалювала лише базою від Евелін з надією, що вони трошки покращаться. 



Власне, на цьому і завершилася моя субота. 

В неділю я прокинулася о 8 ранку, але через погане самопочуття. Конкретизувати не буду, але півранку я пролежала в ліжку. Тоді поїхала до Львова. 

Хоч мені трохи полегшало, але я продовжувала лежати. Та все ж нігті я не могла залишити в спокої 🙂





Два види шоколаду 🙂 Love it a lot! Ще хочу виробити звичку планувати тиждень в неділю. Тому трохи сиділа і писала 🙂



Такі в мене вийшли вихідні. Розповісти не було багато що, але так вже вийшло 🙂 сподіваюся, ваші були кращі і побачимось у наступних постах 🙂

Залишити відповідь

