Нова колекція Yves Rocher Zero Default

Привіт усім! 

Сьогодні я вкотре тестувала новинки французької фірми Yves Rocher. І тому вирішила, що готова написати повноцінний огляд про ці товари 🙂



Ось таке в мене поповнення сталося недавно. Ну а тепер розповім про кожен продукт окремо. 



Виробник заявляє, що це тональний флюїд, який мав би замінити власну шкіру 🙂 Більше можна почитати на сайті





Крем має хорошу консистенцію, гарно впитується і не помітний на шкірі. Також він гарно маскує дрібні і середні недоліки. Сильні почервоніння та мішки під очима він наврядчи замаскує. Тональний на шкірі зовсім не відчутний і тримається весь день без жодного дискомфорту. Одним словом, засіб дуже хороший і мені сподобався 🙂



Також з цієї ж серії у мене коректор. І хоча він має форму олівця, він чудово маскує недоліки на шкірі і синці під очима. У нього кремова і легка текстура. Він чудово доповнює тональний крем. 





Коректор мені дуже сподобався і запросто маскує почервоніння. Якщо його спочатку добре розподілити пальчиками і закріпити пудрою, то впродовж всього дня він нікуди не дінеться і не забється в складочки або морщинки. Головне не переборщити з ним і все буде гаразд. 



Ну і останній продукт цієї серії – пудра. Особливо мене порадував дизайн упаковки. Адже ми завжди тягаємо її в сумочці, часто поправляємо макіяж. А таке диво зовсім не соромно витягти і помилуватися собою чи припудрити носика. 





Пудра має велике і зручне дзеркало, а також м’яку кісточку для нанесення десь поза домом. Пудра зовсім не помітна на обличчі і нема жодного ефекту маски чи перепудреності. Лише такий собі ефект закріплення і матування. Я наношу її або пуховкою, або кісточкою для пудри. Рідко рідним аплікатором. 



Ну і ось остаточний варіант. На мені:

  • Тональна основа Yves Rocher Zero Default
  • Коректор Yves Rocher Zero Default
  • Пудра Yves Rocher Zero Default

Тон шкіри рівний, почервоніння не видно. На дотик шкіра дуже ніжна, м’яка і ніби шовкова. 


Продукція надана для тестування компанією Yves Rocher

3 comments

  1. Пінгбек: Як зробити ранок приємним: День 8  | А в мене тепло... :)
  2. Satu Panda · Березень 9, 2015

    Хороший результат! СТолько отзывов восторженных на эту пудру:) Теперь и мне надо:)

    • Sonyasabala · Березень 9, 2015

      Вона справді класна)
      І не відчутна, і гарно лягає 🙂

Залишити відповідь

