Як зробити ранок приємним: День 8 

Привіт усім!

Уже минув цілий тиждень від початку мого експерименту. Нарешті мені остаточно стало краще і я вже могла нормально піти по справам. 

Вранці я встала о 9 ранку, але сьогодні не так радісно і не так легко, як би цього хотілося. Було бажання ще поспати і заплющити очі. За вікном ставало то більш сонячно, то більш хмарно. Погода жахлива і не зрозуміла. 

Я згодом таки встала, поснідала, зібралася. Тоді вирішила остаточно протестувати новинки від Ів Роше і зробила макіяж. 





Потім я одяглася і поки за вікном ще трохи світило сонечко пішла на пари. 



Сьогодні я особливо багато пар і справ не мала, тому купила чай і вирішила з подругою трохи поспілкуватись. Надворі було просто жахливо холодно і навіть морозяно. Дув такий вітер, що просто не можливо було стояти нормально. Одним словом, чай з медом врятував неабияк. 



Прибігши додому, я зробила собі ще чаю і сіла писати пост про колекцію Ів Роше. І хоча освітлення було жахливе, мене це не зупинило. Тому Ви вже можете почитати мою думку про ці продукти 🙂



Ось таким вийшов мій день. Дякую, що читаєте, і до наступної зустрічі вже завтра 🙂

Залишити відповідь

