Couleur caramel: знайомство з маркою

Привіт усім!

Сьогодні я хочу поділитися з Вами своїми враженнями від нової для мене марки Couleur caramel. Я вже деякий час тестую цей продукт і зараз точно впевнилася, що мені є що сказати. 



Для початку розкажу про саму фірму. Це натуральна французька фірма з виготовлення декоративної косметики. Зацікавлені? Мені було страшенно цікаво спробувати 🙂 Про саму фірму Ви можете почитати більше тут

Ось така красива підводка тепер у мене живе в косметичці. Цей лайнер має димкувато-синій колір. Насправді, на перший погляд може здатися, що він має насичено синій колір. Але ні. На очах він не чіткий і творить ефект димки. Може, звучить не надто привабливо, але на очах виглядає чудово! Я вже стільки компліментів почула 🙂 





У мене відтінок 04 і зверху можете почитати склад. Взагалі мене ще порадувало оформлення коробочки і самої підводки. Все аж кричить про натуральність і любов до Вас 🙂 





Як Ви бачите, лайнер рідкий, в баночці виглядає синім і насиченішим, ніж на очах. 



У нього зручний і твердий пензлик. Я не майстер стрілок, насправді, але ним малювати дійсно зручно. Можна намалювати тоненьку або товстішу лінії, залежно від смаку та бажання. Тут вже бачите справжній колір підводки. 

Щодо стійкості, то вона запросто виживає весь день на моїх очах. Терти очі я не пробувала, але думаю, що не варто. Вона не діваються нікуди, не пливе, гарно виглядає. Змивається теж легко будь-чим і без проблем. 

Словом, лайнер мене дуже порадував. Цей варіант запросто можна одягти на якийсь вихід і з таким же успіхом носити можна й щодня. І наостанок декілька фото з лайнером на очах. 

Спасибі, що читаєте, і гарних вихідних!

  • Продукт надано для тестування







6 comments

  1. Satu Panda · Березень 9, 2015

    за счет не сильной пигментации мне он даже больше понравился, чем яркие синие подводки 🙂 Более универсальный цвет, для дневного макияжа то что надо:)

    • Sonyasabala · Березень 9, 2015

      Так, вона створює ефект димки 🙂
      Я переживала чи насичено синя буде мені нормально))

  2. catthekaty · Березень 16, 2015

    Ого! Така разюча різниця продукту в упаковці і продукту на обличчі) Просто не реально ☺

    • Sonyasabala · Березень 16, 2015

      Але мені подобається те, що на очах))
      Легкий варіант))

      • catthekaty · Березень 16, 2015

        На очах круто, якось особливо підкреслює колір очей ☺

      • Sonyasabala · Березень 16, 2015

        Дякую 🙂

Залишити відповідь

