Як зробити ранок приємним: Підсумки

Привіт усім!

І сьогодні я нарешті готова підбити підсумок мого невеличкого експерименту. 

Перше, що я хочу сказати, – якщо хочеш – роби і все в тебе вдастся. Це дуже важливе вміння – все доводити до кінця. Тоді і хороший результат, і море задоволення. Це вже повірте мені 🙂 За ці два тижні в мене змінився розпорядок дня. Хоча насправді в мене його особливо ніколи й не було. 

А зараз я стала помічати, що день став справді довшим і якось набагато приємніше прокидатися вранці без будильника і не бігати по дому. А ще з самого початку я думала, що лягатиму перед 12, але згодом зрозуміла, що для мене це аж ніяк не працює. Тому лягаю я тоді, коли мені зручно, а прокидаюся о 8-9 ранку. І почуваюся чудово! 🙂

Тому експеримент вважаю дуже вдалим і продовжуватиму так вставати тепер завжди. Ну і наостанок кілька фото за останні дні 🙂 Enjoy! 











4 comments

  1. Satu Panda · Березень 12, 2015

    Какая ты умничка:) ВОт уж вправду- кто хочет- тот сделает! У вас уже так теплооо! 🙂 И еще у тебя такие ресницы!:)

    • Sonyasabala · Березень 12, 2015

      Спасибі велике 🙂 Ніколи не можна здаватися і йти лише до кінця 🙂
      Мені страшенно приємно 🙂
      Так, але сьогодні вже дощ 😦

  2. cosmodream · Березень 13, 2015

    София, привет, держи награду и список вопросов! 🙂 http://cosmodream.net/2015/03/13/the-liebster-blog-award/

Залишити відповідь

