Весняна свіжість від Yves Rocher 

Привіт усім! 

Поки у нас весна думає приходити до Львова чи ні, я розкажу вам про свою новеньку туалетну водичку Yves Rocher. Цікаво? Тоді продовжуйте читати 🙂



Дизайн водички створений для весни і по-справжньому дівочий. Зелені гілочки, красиві шрифти і лейбл марки – запорука успіху, особливо серед дівчат 🙂





Упаковка прозора в стилі омбре: від ніжно персикового до зеленого кольору і внизу лаконічний лейбл Ів Роше. Чудово 🙂

Найбільше я переживала щодо стійкості. В перший день вона на мені протрималася не більше двох годин. Але сьогодні я знову носила його і відчувала його на собі більше 4 годин. Тому я цьому була дуже рада і здивована. 

Запах у нього дуже легкий і ніжний. Перші нотки ніжні, свіжі, а потім на мені я відчуваю солодкаві нотки чогось схожого на персик. 



Словом, аромат став зараз моїм улюбленим і я його ношу тепер щодня 🙂 Більше можете прочитати на сайті

  • Продукція надана для тестування
5 comments

  1. Satu Panda · Березень 19, 2015

    Ко мне через пару дней тоже приедет миниатюрка этой водички,стало интересно что оно такое :))) Оформление коробочки очень понравилось. Для повышения стойкости можешь попробовать на волосы или одежду наносить- мне продлевает 🙂

  2. Пінгбек: Нова кісточка від Yves Rocher  | А в мене тепло... :)
  3. Пінгбек: It’s almost spring| My favs | А в мене тепло... :)
  4. Пінгбек: Літня туалетна водичка Blue Vegetal від Yves Rocher | А в мене тепло… :)

Залишити відповідь

