Порція турботи від Yves Rocher 

Привіт усім!

Вже зо два тижні я тестую новий шампунь від Yves Rocher з весняної колекції. А що я про нього думаю, зараз Вам розкажу 🙂

  

Виробник обіцяє дуже цікаві та заманливі якості. Без ПАВів, силіконів, сульфатів, для всіх типів волосся, який мусить зробити волосся м’яким та шовковистим. Мрія, а не шампунь! 

Я вже читала огляди інших дівчат і були хороші відгуки, тому набралась терпіння і тестувала. 

Найбільша відмінність цього шампуню від інших, те, що він не піниться. Так, зовсім не піниться. У нього кремова текстура і ніжний запах шампуню Ів Роше 🙂 Дуже делікатний та квітковий. В кращих традиціях компанії. Ну і склад теж дуже хороший. 

   

 

Насправді, у мене волосся дуже густе та жорстке. Тому я на надто сподівалася, що м’який та делікатний шампунь зможе промити мою шевелюрю. Заради чистоти експерименту я два тижні мила волосся лише ним. І так він мені не сподобався. Він не зовсім зміг промити моє волосся у найбільш недоступних місцях і воно стало жирним на день, а то й два швидше, ніж зазвичай. Але останнього разу я спочатку помила волосся своїм звичним шампунем, а тоді вже цим, і я просто закохалася в ефект! Волосся м’яке, ніжне, гладке і дуже слухняне. Від жорсткості не залишилося і сліду. Вже другий день воно ніби щойно вимите!

Словом, я знайшла для себе найкращий варіант використання цього шампуню і він мене цілком задовольняє. Чи раджу я його спробувати? Так! Адже в будь-якому випадку – це чудовий продукт. Якщо не як шампунь, то як додаткове живлення, пом’якшення та догляду. 

  

Ця новинка вже в квітні буде доступна для всіх у магазинах та на сайті Yves Rocher. 🙂 І буду рада почути про Ваш досвід і Ваші враження 🙂 

  • Продукція надана для незалежного тестування 

5 comments

  1. Nataly Matolinets (Rinoa Leonhart) · 26 Березня, 2015

    Я якось не спокусилась на шампунь, бо в мене з цими засобами Ів Роше ніколи не складалось: теж надто швидко волоссі жирніло, і ще й пересушувалось((

    • Sonyasabala · 26 Березня, 2015

      А я навпаки) люблю їхні шампуні) вони ніжні і делікатні) а волосся ну дуже приємне) просто треба знайти свій підхід))

      • Nataly Matolinets (Rinoa Leonhart) · 26 Березня, 2015

        Ну так, я ще не всі перепробувала XD

      • Sonyasabala · 26 Березня, 2015

        Я поки тільки два)) але мені подобається))

  2. Саша Бирюзовая · 26 Березня, 2015

    Переклад не правильний, на упаковці написано, що шампунь без сульфатів, а не без ПАВів. Лаурил глюкозид, що є у складі, це ПАВ. Ів Роше самі не знають, що кажуть))) Але шампунь цікавий, інші шампуні Ів Роше мені не підходили

Залишити коментар