It’s almost spring| My favs

Усім привіт!

Завтра вже 1 квітня і мені навіть не віриться, що минув цілий місяць весни. І хоча березень ніколи не був аж надто теплим і весняним, але все ж надії у мене були. І навіть частково вони виправдалися, кілька теплих днів було! Проте зараз за вікном доволі холодно, вітряно і дощить. Але хіба ж такі дрібниці можуть змінити наш весняний настрій? Впевнена, що ні! Тому сьогодні в мене теплий і ніжний пост про те, що я люблю, коли за вікном цвістимуть дерева та квіти. Залишайтеся зі мною і гарного перегляду!

DSC_0413

І почну я з ароматів. Цієї весни у мене їх два. Мій нещодавній улюбленець від Ів Роше швидко завоював мою любов і почесне місце на поличці. Ніжний, легкий, з ноткою чогось солодкого – все це заворожує і змушує носити майже щодня. Більше я описувала його тут.

Інший запах від Dolce&Gabbana. Він у мене лише кілька днів, але я його встигла полюбити. Вони навіть чимось схожі між собою, але останній не має солодкавої ноти. Лише свіжість і ніжність.

DSC_0414

Я не можу жити без того, щоб не спробувати щось нове для волосся. Я люблю, щоб воно в мене виглядало якнайкраще і прикладаю багато зусиль для цього. Нещодавно у мене з’явився новий шампунь від Ів Роше. Це мав би бути ідеальний шампунь: делікатний, ніжний, з чудовим квітковим ароматом, без всього шкідливого. Але не все так радісно 🙂 Більше можете почитати в огляді. Та я все одно його люблю.

Також після кожного миття голови використовую цей спрей від укаріїнської фірми Dr. Sante. Ще в кінці зими у мене почало жахливо електризуватися волосся і я подалася в магазин за порятунком. Як Ви могли здогадатися, я обрала саме цей спрей. У нього цікавий, але приємний запах, і він гарно працює. А це головне. Дива очікувати не варто, але цілком хороший продукт. Як не дивно, але про нього я ще не писала 🙂

DSC_0415

Далі в мене догляд за тілом. І знову Ів Роше 🙂 Я справді не спеціально. Почну з антиперспіранту. З ним зв’язана доволі неприємна історія, а точніше з покупкою. Я шукаю завжди якомога безпечніші дезодоранти і Ів Роше мені цілком підходить. Але зараз в мене саме антиперспірант і це вийшло зовсім неочікувано. Я прийшла в магазин і попросила саме дезодорант. Мені показали коробочку з 4 баночками різного кольору. Моя помилка була в тому, що я не почитала упаковки і не помітила, що це антиперспіранти. Хоча це мав би сказати продавець! Я повернулася через 2 години, коли помітила, але мені сказали, що вони не можуть замінити. Аргументували це тим, що він відкритий. Але мені його таким продали. Тому будьте уважні. А загалом я люблю їхні дезодоранти та антиперспіранти 🙂

Я не могла не згадати про цей скраб. Як тільки я отримала його у своїй коробочці Liferia, я зразу ж його полюбила. Такого чудового аромату я давно не чула! Він такий насичений, цитрусовий, бадьорий! Словом, чудово для весни та літа 🙂

Ну а після душу чудово нанести на тіло молочко з ніжним запахом вишневого цвіту. Так і здається, що ось-ось у вікно постукає гілочка вишні всипана маленькими рожевими квіточками. Текстура у нього надзвичайно легка – саме для весни. Про нього я писала і можете почитати детальніше тут.

DSC_0416Ну а тепер трохи декоративної косметики. Весною хочеться чогось легкого і мінімального. Але тим не менше, трошки яскравих деталей ніколи не буває зайвим.

Для початку мій екстралегкий ВВ-крем від Лірен. У нього легка-середня покривна здатність, але разом з тим він справді дуже легкий. Гарно адаптується під тон шкіри, зовсім не відчутний. І suprise-surprise! я про нього вже писала 🙂 Почитати можна тут.

Далі моя улюблена підводка для очей. З нею можна запросто намалювати гарні стрілки. У мене синій колір. Він цікавий, створює димку та просто ідеальний для весняного періоду 🙂

Нещодавно знову знайшла свою міні-палеточку від Maybelline Big eyes. В міру ніжна, яскрава та гарно тушується. Що ще потрібно?

DSC_0417

Коли ж як не зараз хочеться мати красиві та яскраві губки? Тому розкажу про свій 🙂

Скраби для губ я відкрила давно, але зараз якось знову згадала про них. Тому представлю Вашій увазі м’ятний скраб від Лаш. Він гарно забирає сухість шкіри і після нього губи ніжні, але потребують ще зволоження. Ну і детальніше читайте тут.

Весною я люблю блиски для губ так само, як і помади. Ну а коли ще носити ніжні рожеві відтінки, якщо не весною?

Я вже колись писала, що люблю оранжеві помади. Взимку актуальні зовсім інші кольори та й я себе не комфортно відчуваю у ньому. Але зараз нарешті весна, тому, Elektric Orange, it is your time!

DSC_0418Ну і куди без манікюру? У мене нещодавно був гель-лак і зараз я приділяю своїм нігтям багато уваги, щоб зробити їх знову здоровими та твердими. До речі, чи цікаво буде Вам почитати про мій досвід з використання гель-лаку? Напишіть у коментарях. Тому я і далі використовую свою базу Евелін 8 в 1.

Кілька днів тому я купила лак від нової для мене фірми Sally Hensen. Я давно шукала насичений червоний з золотим вкрапленням. І якість його дуже хороша, скоро буде огляд.

Разом з лаком я купила сушку-топ. Я шукала Insta-Dry, але був тільки цей. І я ні разу ще не пошкодувала, що купила його. Більше розкажу згодом 🙂

DSC_0419Ну а така от погода панує зараз у Львові. І саме тому я так хотіла написати щось весняне 🙂 Сподіваюся, що мені вдалося трохи нагадати про тепло і ніжність. Дякую, що читаєте, і до наступної зустрічі 🙂

4 comments

  1. catthekaty · Березень 31, 2015

    мммм) цікаві фаворити)
    я дуже люблю СХ – маю кілька лаків і ТУ САМУ сушку від якої просто в захваті)

    • Sonyasabala · Березень 31, 2015

      Дякую)) давно не писала чогось такого))
      Оця з діамантової серії теж чудова)) а блиск який)))

  2. Саша Бирюзовая · Квітень 3, 2015

    В мене була сушка Insta-Dry, нормальна, але не супер)

    • Sonyasabala · Квітень 3, 2015

      Ну я поки ще тестую, тому рано ще щось казати, але поки це найкраще, що у мене було))
      А про Insta-Dry нічого не можу сказати)
      А, може, можеш порадити хорошу сушку?)

Залишити відповідь

