Demeter Fragrances:  «Each day. Everywhere»

Привіт-привіт!

Я знову дісталася до свого блогу і сьогодні хочу розповісти Вам про новий парфум. Якщо цікаво дізнатися більше, то продовжуйте читати. 

  

Нещодавно я отримала цей аромат. Але перед тим, як розповісти про нього, хочу згадати дещо про саму фірму

У них дуже цікава концепція. Це моноаромати, які водночас цікаві і дуже прості. Їхнє гасло  «Each day. Everywhere», що означає “Щодня. Всюди”. Ці аромати для тих, хто носить парфуми завжди, і не уявляє свого життя без них. У них більше 150 ароматів. Вибрати зможе точно будь-хто. Більше можете почитати на сайті

Я трохи прогадала з запахом. Як бачите, у мене Різдвяний букет. Насправді, зазвичай я щось таке люблю, але цього разу трохи заважкий. Але моїй мамі він дуже вдало підійшов і розкрився на ній вдало. 

  

Його аромат дуже розмаїтий і на кожному розкриється по-іншому. В пляшечці я чую щось різке і навіть трохи соснове, трошки пряне і частково солодке. На мені зникає соснова деталь і залишається пряна. А от на моїй мамі я чую солодкаву вишеньку з чимось приємним. Так він заграв найвигідніше. 

Для мене також важливо, щоб парфум був стійкий. Впродовж дня я не люблю думати про нього і щоразу наносити знов. Але цей справді стійкий. Навіть я можу носити його весь день. І хоч часто я його не відчуваю, але інші вловлюють, що “гарно пахну”. 

Головне, треба пам’ятати, що цей парфум не варто наносити на одяг, бо може залишити плями через масла та олії у складі. Найкраще – носити на тілі та волоссі. 

Кожен парфум треба вміти носити і важливо підібрати для себе. Лише тоді вони служитимуть Вам якнайкраще і тішитимуть дууже довго 🙂 


  • Продукція надана для незалежного тестування

2 comments

  1. Satu Panda · Квітень 7, 2015

    Интересный обзор,спасибо 🙂 Я вот как-то подразачаровалась в деметрах, слишком простые и плоские вроматы и забила на них, одно время скупала все до чего могла дотянутся. Хотя у этого вроде бы интересное описание 😉

    • Sonyasabala · Квітень 7, 2015

      Дякую)
      Вони прості, але хороші водночас. Це як маленьке чорне плаття)

Залишити відповідь

