Nature from Yves Rocher 

Привіт! 

Весна – це найкращий час для змін. Тому я подумала і зрозуміла, що вже давно нічого нового Вам не пропонувала. Тому від сьогодні я відкриваю в себе нову рубрику для чоловіків і про чоловіків. Цікаво? Тоді запрошую читати далі!

Коли я поділилася цією ідеєю з компанією Ів Роше, вони з радістю взялися допомагати мені в цьому. 

Сьогодні поговоримо про туалетну водичку. 

  

Знаю, що чоловіки не люблять читати багато і не по суті, тому буду лаконічною. 

Ця водичка є з нової весняної колекції і тому виконана у зеленій прозорій пляшечці з мінімалістичним дизайном та срібною кришечкою. Просто та зі смаком. 

  

Тепер про сам аромат. Це саме те, що я люблю! Він абсолютно свіжий. Чоловіча нотка кедру пом’якшує запах, а лайм дає той весняним акцент. Виробник заявляє ще й ноту м’яти, але її не почула ні я, ні мій хлопець. Та зрештою, то таки справа особиста. Кожен чує своє 🙂 

Хочу зауважити, що стійкість дуже хороша, якщо зважити, що це туалетна водичка. 4-5 годин відчувається на тілі. 

  

Ну і наостанок хочу сказати, що аромат є дуже вдалий. І точно вартий уваги. 

А також хотіла попросити вашої поради щодо цієї рубрики. Якою б ви хотіли її бачити? Чого бракує? 

Буду вдячна за всі підказки і побачимось дуже скоро! Я маю так багато вам розповісти 🙂 

  • Продукція надана для незалежного тестування 
3 comments

  1. catthekaty · Квітень 13, 2015

    Судячи з усього дуже приємний весняний аромат) Треба піти в їхній магазин і посмакувати, може підійде в якості презенту для мого хлопця (бо вже давно шукаю щось таке ароматне для нього)

    • Sonyasabala · Квітень 13, 2015

      Мені особисто дуже подобається 🙂 Сама ходжу і нюхаю 🙂

  2. Пінгбек: Гель для тіла та волосся Yves Rocher  | А в мене тепло... :)

Залишити відповідь

