Електрична пилка для ніг Scholl Velvet Smooth

Хоча за вікном страшенно холодна погода і весною надворі хіба лише пахне, все ж до літа залишилося не так багато. Тому готуватися варто не лише морально. 

Сьогодні я розповім Вам про розрекламовану пилку для стоп від фірми Scholl. 

   Я більше звикла до звичайних щіток з пемзою. Тому мені було трохи незвично, але все ж цікавість перемогла.  

Виробник обіцяє делікатне видалення загрубілої шкіри на стопах без зайвих зусиль. Гарно звучить, правда? 

Отже, це така пилка з великою і зручною ручкою блакитного кольору та невеликим роликом. 

   

Сам ролик є змінний і його можна мити. Також в комплекті є 4 батарейки і прозора кришечка. 

Що я Вам скажу? Ця пилка мені сподобалася. В першу чергу вона дуже  делікатно виконує свою роботу. По-друге, ніжки справді стали м’якими і ніжними. Але найважливіше для мене – це те, що вона не забере зайвого. Ну хіба треба постаратися. 

Словом, без неї можна прожити, але вона вартує уваги. І це точно. Дуже хороший спосіб легко привести свої ніжки в порядок. 

  • Продукція надана для незалежного тестування
Залишити відповідь

