Фітомаска для обличчя від Irene Bukur

Привіт-привіт! 

Ну не можу ніяк натішитися ясним небом і цвітінням дерев 🙂 Ну а коли як не зараз хочеться виглядати чудово?

Тому сьогодні мова йтиме про українську косметику. Цікаво? Тоді поговоримо детальніше. 

  
Ось так виглядає моя масочка для обличчя від українсько-швейцарського бренду Irene Bukur. Насправді, знайомство з цією фірмою відбулося для мене дуже несподівано і цікаво. Лише недавно у Львові відкрився маленький магазинчик цієї фірми. Чесно сказати, консультанти мене просто затягнули всередину і не випустили без покупки. 

Словом, досить про це. У мене для Вас цікава маска для обличчя. Виробник обіцяє ефект миттєвої краси. А також мала б омолоджувати, освіжати і підтягувати шкіру. 

У неї зручний дозатор і звичайна упаковка з мінімалістичним зелено-білим дизайном. 

  

А тепер про мої враження. Вперше маска мене трохи пощипувала, але це швидко минуло. Після неї відчувається свіжість на обличчі. Взагалі, мені здалося, що тон шкіри вирівнявся і трохи побілів. Маска справді справляється зі своїм завданням. Що важливо, вона не стягує і не пересушує шкіру. Ефект після миттєвий, але не дуже тривалий. Найкраще робити десь один-два рази на тиждень, як на мене. 

Ну і наостанок склад та опис. Дякую за читання та до зустрічі!

  

  • Продукція надана для незалежного тестування
3 comments

  1. Саша Бирюзовая · Квітень 22, 2015

    Одного разу консультант показала мені цю маску, навіть на руку нанесла, єффект був приємний) Але мені не подобаються у складі спирт, силікон і норноковий жир. Ще і сама схема продажу дивна, с карткою одна ціна, без картки інша. Не довіряю я таким махінаціям.

Залишити відповідь

