Крапелька натуральності від Couleur Caramel 

Привіт-привіт!

Я давненько хотіла помаду на щодень: не яскраву, але свіжу, кремову, щоб довго залишалася на губах і я не думала про неї щохвилини. 

А от чи знайшла я бажане – читайте далі 🙂

  
Ось таке красиве диво з’явилося у мене нещодавно. Це у мене помадка від французької фірми Couleur Caramel. Відтінок у мене Рожевий гурман. Ідеальний щоденний варіант! 

   
 

Вона чудово лягає на губи і залишається там надовго. Її наносити дуже легко завдяки загостреному кінчику. Ним зручно промальовувати  кутики. 

Я її часто тестила і намагалася знайти хоч якісь мінуси, але лише отримувала масу компліментів навіть наприкінці дня. Звісно, після перекусу чи кави помада втрачає блиск, але не колір. Губи все одно залишаються ніжно-рожевими 🙂 

Ну що я можу сказати? Це мій фаворит весни! Однозначно 🙂 

Губи вона не сушить, а навіть доглядає. Ввечері вони ніжні і м’які. Колір дуже освіжає весною. Словом, люблю та рекомендую! 

А наостанок трохи свочів 🙂

   
   

  • Продукція була надана для незалежного тестування
2 comments

  1. Nataly Matolinets (Rinoa Leonhart) · Квітень 28, 2015

    Вона просто неймовірно красива)

Залишити відповідь

