Делікатний шампунь від Irene Bukur

Привіт-привіт!

Я дуже люблю тішити своє волосся різними корисними та хорошими засобами. І сьогодні я розповім про один з них. Якщо Ви також любите своє волосся, то продовжуйте читати. 

  
Отже шампунь Делікатний з 12 цілющими травами та молочною кислотою від Ірен Букур. Призначений для чутливої шкіри голови. Не має SLS та парабенів. Диво, а не шампунь! Так це чи ні – розкажу далі. 

У нього звичайна пластмасова упаковка темно-коричневого кольору. Насправді, я думала, що це шампунь має такий колір. Та ні – це лише пляшечка. Сам шампунь має прозорий колір і в міру рідку текстуру. Дизайн звичний і мені подобається. Також у нього зручна кришечка. 

  
 Ось такий склад у цього шампуню. Насправді, я більше зважаю на ефект і результат. Може, Ви краще підкажете мені наскільки хороший тут склад?

Особисто мені шампунь сподобався. Піниться він мало, але разом з тим непогано промиває волосся. Звісно, краще промити двічі або використати ще один шампунь. Але це вже індивідуально. Після нього волосся ніжне, м’яке і має чудовий об’єм. В парі з хорошим кондиціонером, сироваткою для кінчиків і масочкою – дає чудовий результат на моєму волоссі.  

Ну і наостанок покажу Вам результат вживу 🙂 Здається, я таки задоволена. 

Бажаю всім гарного ранку та прекрасного дня! Дякую, що читаєте, і побачимось зовсім скоро 🙂

  • Продукція надана для незалежного тестування 

 

 

 

2 comments

  1. Satu Panda · Квітень 30, 2015

    Обьемчик волос такой хороший 🙂 Надо будет попробовать, ничего вообще у марки не покупала еще

    • Sonyasabala · Квітень 30, 2015

      Так, об’єм хороший, але наступного дня вже зменшується)

Залишити відповідь

