Хороший тональний крем: де знайти? 

Привіт-привіт!


Нещодавно була змушена знову підшукувати собі тональний крем. Чи то пора року змінилася, чи що, але у мене почали з’являтися сухі ділянки. Словом, привіт багато додаткового зволоження. Почала я шукати свій ідеальний тональний. Але мені потрібно було спробувати і походити з ним на обличчі хоч кілька годин. Інакше, я не бачила справжнього результату.

Я обійшла кілька магазинів Космо, Ватсонс та Простор. І ніде не було можливості взяти маленькі пробники. Я була трохи здивована цим. І не зовсім задоволена.

Далі я пішла в Lush. Там мені пощастило більше: мені без проблем дали трошки тонального додому. Щоправда, на жаль, мені він теж не підійшов. Але як гарно наноситься і шкіра така ніжна та приємна.


Також у Львові є можливість зайти в Інглот і там спробувати все, що тебе цікавить. Я обожнюю цей магазин! Сервіс там чудовий. Можна нанести, походити, подивитися. Вам підберуть потрібний відтінок, дадуть пензлик та просто мило поспілкуються.


А тепер хочу розповісти Вам ще про один сервіс “Спробуй перед тим як купити” від компанії Couleur Caramel. Виявляється, у них є можливість замовити собі тестери тональних основ, ВВ-крему чи бази під макіяж безкоштовно. Якщо Ви хочете спробувати, не впевнені у відтінку, – Вам тут допоможуть! Я була приємно здивована. Словом, замовила я собі тональну основу, ВВ-крем та базу під макіяж.

 Тестери прийшли в ось такій упаковочці. Всі вони щільно і надійно закриваються і доволі зручні. 

 

 

Така от кількість тонального крему. У мене відтінок номер 11. Думаю, мені цього вистачить ще на кілька разів.



ВВ-крем у мене також в 11 відтінку і я його встигла більше потестити. Відтінок, однозначно, мій. Текстура легка і дає легке покриття. Поки все гаразд. Особливих недоліків ще не знайшла.

  

База під макіяж пахне надзвичайно. Має дуже ніжну і легку текстуру. Швидко впитується і не залишає блиску на обличчі. Ще поки рано щось казати. Потестую – відпишусь!

Ну ось такі в мене новини і новинки 🙂 А як Ви обирайте тональний засіб? Маєте з цим якісь проблемки чи незручності?

5 comments

  1. Satu Panda · Травень 8, 2015

    София спасибо что поделилась! Не знала о таком!) но кое что уже хочу попробовать ) только ссылка никуда не ведет(

    • Sonyasabala · Травень 8, 2015

      Рада допомогти))
      Ой, посилання має відправляти на сайт 🙂 Зараз погляну.

    • Sonyasabala · Травень 8, 2015

      Має відправляти на фейсбук пост) У мене все працює)

  2. catthekaty · Травень 9, 2015

    Круто, що можна замовити пробники)
    Мене часто мучить виюыр ы страх, що куплю невдалий тон)

    • Sonyasabala · Травень 9, 2015

      Так, мене це теж вразило))
      А мене тепер ще й лякає, що текстура не підійде…

Залишити відповідь

