Догляд за волоссям від Ultima Store

Привіт-привіт!

Весною наше волосся потребує особливого догляду. Тому я зрозуміла, що хочу пробувати щось нове і натуральне. Сьогодні розповім Вам про засоби для догляду за волоссям від Української марки Ultima Store. Я вже розповідала про їхній догляд за губами. Тому якщо Вам цікаво, то залишайтеся зі мною. 

  

Спершу мова йтиме про сироватку для кінчиків волосся. Для початку зауважу, що не варто сподіватися, що це диво-засіб, який склеїть дуже посічене волосся раз і назавжди. Краще її купити ще тоді, коли волосся здорове. Ну або максимально обріжте кінчики і тоді займіться своїм волоссям. А сироватка вже точно допоможе у цьому. 

При першому використанні яскраво виражений запах лимону. По-перше, волосся потім чудово пахне, а по-друге, лимон додасть блиску та м’якості. Та і взагалі склад у засобу  хороший. Можете почитати на сайті, якщо цікавитеся. 

  
Також вона страшенно економна. Для одного нанесення потрібно лише одне натискання на дозатор. І важливо не наносити олійку прямо на волосся. Перед тим краще розтерти крапельку в долонях. Сироватка не склеює волосся, не бруднить. Воно красиве, здорове і блискуче. 

Однозначно сподобалося! 

  
Далі в мене ще одна новинка – скраб для волосся та шкіри голови. Признаюся чесно, його я чекала найбільше! У мене вже є скраб для обличчя, тіла, губ. Але для голови – не було. 

Цей скраб має допомагати перейти на натуральні шампуні. Адже саме він буде добре промивати і скрабувати шкіру Вашої голови. Виробник обіцяє натуральний склад та глибоке очищення. Перевіримо?

  Основа скрабу – це морська сіль, також кілька олій  – і натуральний скраб готовий. Аромат у нього сильний та нагадує олію чайного дерева. Хто такого не любить, – зауважте. Для мене – все гаразд. Запах – це далеко не основне. Аби працював, як треба! 

  
Скраб потрібно наносити на попередньо промиту водою шкіру голови і масажними рухами втирати 3-5 хвилин. Потім почекати 10-15 хвилин і аж тоді змити. Догляд за волоссям потребує жертв 🙂

Ну а тепер моя думка. Я люблю скраби: для тіла, обличчя, губ та рук. І цей теж не став винятком. Я обожнюю відчуття свіжості та промиваю волосся до скрипу. Скраб освіжає, очищає та вимиває все зайве. 

Мені продукт сподобався. Якщо любите те, що й я, або намагаєтесь перейти на натуральні шампуні і не виходить, – спробуйте. Думаю, що Вам сподобається. 

  
А зараз дякую за увагу, а я у ванну мити волосся 🙂 

  • Продукція надана для незалежного тестування 
4 comments

  1. Саша Бирюзовая · Травень 14, 2015

    Дукую за відгук! Давно планую щось спробувати цієї фірми. Скраб для шкіри голови я сама давно роблю, класна штука)

    • Sonyasabala · Травень 14, 2015

      Мені поки подобається))
      Круто, а з чого робиш? І як користуєшся?

  2. Tijana · Травень 17, 2015

Залишити відповідь

