Порція натурального зволоження від Uspix

Привіт-привіт!

Останнім часом я зіткнулася з проблемою сухості шкіри обличчя. Для мене це було доволі дивно і зовсім не очікувано. Але тут на допомогу прийшов натуральний український бренд Uspix

  
Сьогодні розповідаю про їхні новинки. Почну з очищення. 

  
Це мус для вмивання. Він білого кольору і має повітряну текстуру. Я люблю його за те, що він очищає обличчя “до скрипу”. Якщо Вам таке не до вподоби, то, може, Вам не сподобатися. Але я люблю відчуття чистюсінького обличчя. Його треба зовсім мало і легко розподіляти по шкірі.  Ще варто зауважити, що запах у продукту ну дуже різкий. 

Також додаю опис та склад. 

  
Далі треба нанести зволожувальну масочку для обличчя з екстрактом шипшини. 

  
Цю масочку, як і інші, треба тримати від 15 до 40 хв, залежно від того, наскільки Ви зайняті. 

Масочка мені подобається. Вона дає достатнє зволоження і шкіра потім м’яка і ніжна. Я люблю тримати її 30 хв. Вона не підсушує і легко носитися на обличчі. Тепер у мене вже нема проблеми з сухістю шкіри. Чим я дуже задоволена. 

  
Ну і наприкінці після всіх процедур треба нанести зволожувальний крем для обличчя. 

  
Виробники назвали цей крем живильним. Його треба подушечками пальців втискати у шкіру і можна наносити під очі. Запах доволі нейтральний. Впитується не дуже швидко, тому я наношу на ніч. Зате вранці обличчя ніжне, свіже і головне зволожене. 

  

Ось так в мене оновилася догляд за шкірою обличчя. Поки я дуже задоволена і продовжую користуватися! 

  • Продукція надана для незалежного тестування 
3 comments

  1. natalikiev · Травень 28, 2015

    Після того як у мене закінчиться маска, я замовлю собі мус і крем завдяки вашим рекомендаціям. А ви не хочете прийняти участь в http://makeubeauty.livejournal.com/209106.html ?

    • Sonyasabala · Травень 28, 2015

      Дякую! Вони варті уваги))
      Так, я б з радістю взяла участь у цьому боксі)) Дякую за пропозицію))

      • natalikiev · Травень 29, 2015

        Ось сюди треба написати ann.ponka@gmail.com якщо хочете прийняти участь. Я вже написала.

Залишити відповідь

