Літнє поповнення від Make Up Factory

Привіт-привіт!

Вже деякий час я мала можливість тестувати новиночки від Make Up Factory. Отже, не можу більше мовчати і показую Вам все це диво 🙂

DSC_0411

Це моє перше знайомство з цією фірмою і можу сказати, що я справді залишилася задоволена!

DSC_0412

Спочатку хочу показати Вам рум’яна. Насправді, я не була особливим фанатом рум’ян, але спробувавши ці, я користуюся ними чи не щодня. Отже, до діла. Вони добре пігментовані, при невмілому нанесенні можна наставити плям. Вперше я так і зробила 🙂 Але потім зрозуміла свою норму і все гаразд! На обличчі легкий і дуже ніжний рум’янець, який так чудово освіжає макіяж. Продукт має нейтральний відтінок, який підійде майже всім. Дуже вдало підібрано колір!

DSC_0413 DSC_0414

Ну і наносяться вони дуже легко і гарно тушуються. Загалом, я дуже задоволена цим продуктом і буду користуватися і далі.

DSC_0415

І нарешті свотчі 🙂 Самі бачите, що колір дуже ніжний і легкий та гарно переноситься.

DSC_0416

Тепер двоє тіней. Для мене підібрали універсальні відтінки, з допомогою яких запросто можна зробити макіяж очей. Світлий я наношу на всю повіку, а темнішим виділяю око у складці. Кольори повністю матові та насичені. Передаються добре і розтушовуються без жодних проблем.

DSC_0418 DSC_0420

Ось так колір передається на руці. Загалом, мені дуже подобається. Завжди можна зробити швидкий і легкий денний макіяж.

А от про мою першу патову помаду я обов’язково розповім у наступній публікації! Дочекайтеся 🙂

  • Продукція надана для незалежного тестування офіційним представником Make Up Factory. Купити можна в мережі Летуаль, Brocard
Залишити відповідь

