Матова знахідка від Make Up Factory

Привіт-привіт! 

За вікном спека, літо і чудова погода, а тому макіяж має відповідати! Я обожнюю використовувати яскраві кольори у своєму макіяжі. І не лише влітку, але зараз – це особливо актуально. Тому не буду багато писати. 

  
В минулій публікації я розповідала про цю марку і пообіцяла розповісти ще про чудову матову помаду. Обіцяла – виконую! 

Дизайн помади лаконічний, чорний зі срібним логотипом марки. Просто, та зі смаком. Ну все як я люблю 🙂

  
Помада має насичений темно-рожевий колір. Мені навіть важко точно сказати, який саме це відтінок. Спочатку я подумала, що вона червона, але ні. Вона супер стійка. Насправді, вона запросто проживе на Ваших губах цілий день і витримає прийоми їжі. На вечір залишиться колір, звісно, не так свіжо, як після нанесення, але все ж. Вона не перемішувала навіть мої проблемні губи і відчувалася дуже легко і зручно на губах. Шкода, що вона не має гострого кінчика, яким можна було б легко промалювати кутики губ. На ходу її не нанесеш 🙂 

Хоча, насправді, їй можна багато пробачити. Я в захваті і дуже люблю цей продукт. З помадами в мене таке буває не часто, бо шкіра губ дуже пересушена. 

 
З мінусів хіба те, що змивати доведеться спеціальними засобами, а то ризикуєте проходити зо два дні з цим кольором на губах 🙂

  

Ну і так виглядає колір і текстура. Це такий червоний з рожевим підтоном, дуже насичений і стійкий. При тому помада більше матова, але не пересушує. Єдине, будьте уважні, бо з нею дуже легко щось або когось замазати. Колір передається дуже і дуже легко. 

  
А ще фото помади на мені 😊 

Ну і на цьому закінчу свій хвалебний пост про помаду Make Up Factory. Справді дуже сподобалася мені і завжди отримую багато компліментів, коли ношу її. Тому дякую за увагу і до наступної зустрічі! 

  

  • Продукція надана для незалежного тестування офіційним представником Make Up Factory. Купити можна в мережі Летуаль, Brocard
2 comments

  1. angel · Червень 12, 2015

    Спасибо за отзыв, но только мне не понятно как может помада, которая как вы пишите может “дуже легко щось або когось замазати” пережить не только перекус, а и все приемы пищи в течение дня ( опять с ваших же слов) , но вам наверное виднее…
    А еще, желательно бы показать свотч не только на руке, а еще на губах так как собственный пигмент губ может несколько изменять оттенок.
    Надеюсь мой комментарий поможет вам более серьезно относиться к блогу и писать качественные, а главное правдивые отзывы.

    • Sonyasabala · Червень 12, 2015

      Дякую за відгук!
      Попри перекуси на губах залишається колір. Звісно, він не такий, яким був при нанесенні, але все ж) При потребі можна відбігати цілий день і не сильно переживати щодо кольору губ))

Залишити відповідь

