Мій новий манікюр з Yves Rocher

Привіт усім!

Сьогодні я хочу показати один із найніжніших відтінків лаку, який у мене тільки був. Це один із літніх новинок Yves Rocher. Отож, мабуть, почнемо 🙂

  
Я зразу показую два продукти, бо майже завжди використовую їх в парі. У мене ніжно-рожевий відтінок Чайна троянда. У нього гарна упаковка і, що головне, зручний пензлик. Наноситься він теж легко і рівномірно. Я люблю носити його у два шари і зверху топ від Sally Hansen. Ну і такий манікюр тримається у мене дуже довго. Одним словом, я полюбила цей лак. Для мене він ідеальний рожевий нюд. 

Ну і тепер трохи фото 🙂 А в мене зовсім скоро ще стільки цікавинок! 

   
    
 

  • Продукція надана для незалежного тестування 
Залишити відповідь

