Мій ідеальний манікюр від А до Я з Yves Rocher

Привіт усім!

Я дуже люблю манікюр, засоби для нігтів і яскраві лаки. І цього літа компанія Yves Rocher поєднала всі мої вподобання і випустила літнє поповнення для наших нігтиків. Якщо Вам цікаво подивитися, яким є мій іеальний манікюр разом з Yves Rocher, то продовжуйте читати!

DSC_0503

Одне із найулюбленіших моїх новинок – це експрес-засіб для зняття лаку. Я вже давно читала про різні баночки, в які треба запхати пальчик і лак зникає швидко і якісно, але спробувала таке диво в дії тільки нещодавно.

DSC_0504

Ось таким чином ця баночка виглядає всередині. В отвір посередині запихаєш пальчик, крутиш ним і тоді лак справді зника і головне не малює шкіру навколо нігтя. Диво, а не засіб!

DSC_0505 DSC_0506 DSC_0507

Отож, лак ми зняли. Можна переходити до наступного етапу догляду.

DSC_0508 DSC_0510

В цьому невеличкому тюбику зі зручним носиком є чудовий скраб для нігтів. Чесно кажучи, в мене скрабів є багато. І для тіла, і для обличчя, для рук і навіть для голови, але для нігтів ще не було. Тому ця новинка для мене була особливо цікава.

DSC_0511 DSC_0514

Скраб має різні за величиною частинки, які м’яко шліфують нігтеву пластину. Я його масажними рухами втираю в ніготь та навколо нього. А потім змиваю теплою водою. Після такої процедури нігті гладенькі і красиві.

Далі я завжди використовую базу. Сьогодні у мене захисна основа для зміцнення нігтів. Сподіваюся, що мої нігтики будуть задоволені.

DSC_0521 DSC_0517 DSC_0524 DSC_0523

Вона доволі швидко сохне і гарно лягає на нігті. Щодо впливу на нігті, ще не можу нічого сказати.

DSC_0525 DSC_0527 DSC_0528 DSC_0529

Ну а тепер – найцікавіше! Сьогодні в мене ягідний настрій і тому я вирішила взяти яскраво червоний і приглушено фіолетовий. Я обрала один лак з ефектом гелю і один просто глянцевий. Наносяться обидва дуже добре. Червоний лягає навіть в один шар, а фіолетовий треба наносити в два.

DSC_0534

А це в мене топ з ефектом гель-лаку. Насправді, він був прозорий, але після червоного лаку він став трошки рожевим. Але, тим не менше, гарно лягає і справді додає блиску. Також з ним манікюр тримається дійсно довго.

DSC_0537 DSC_0540

DSC_0546

І наприкінці я наношу засіб для кутикули. Цей має чудовий аплікатор і гарно зволожує. Важливо для мене те, що він швидко всмоктується.

Ну ось такий в мене вийшов ідеальний манікюр разом з Yves Rocher. А тепер готовий результат! Сподіваюся, що Вам сподобається!  А також запрошую взяти участь у конкурсах, більше читайте тут.

DSC_0552 DSC_0550 DSC_0547 DSC_0545 DSC_0544 DSC_0543

3 comments

  1. Satu Panda · Липень 10, 2015

    Красивые лаки! Только плохо конечно что топ окрасился ( А какой из них с эфектом геля а какой обычный?)

    • Sonyasabala · Липень 10, 2015

      Шкода, але я й не помітила, як так сталося..
      Той, що зі срібною кришечкою, з ефектом гелю)
      Інший – звичайний)

  2. Пінгбек: Мої літні фаворити | А в мене тепло… :)

Залишити відповідь

