Знайомство з українською маркою Flori

Останнім часом все частіше з’являються нові українські натуральні фірми. Я особисто знайома вже з кількома. І я дуже тішуся, що нарешті українці роблять якісний продукт. Тому я з превеликою радістю розповідаю про одну із них. Знайомтеся – Flori! 

  
Ось в такій чудовій коробочці мені прийшли продукти на пробу. Ну а тепер розповім детальніше. 

   
 Перше, що мені сподобалося чи не найбільше, – це ось ця маска для обличчя. Спочатку я трохи розчарувалася, коли побачила, що вона для жирної та проблемної шкіри. Але дарма! Після першого ж нанесення я її полюбила. Ефект був помітний зразу ж. Наступного ранку в мене не було жодних претензій до вигляду мого обличчя. Покращився колір, шкіра очистилася і виглядала дуже здоровою і доглянутою. 

   
 
Так виглядає це диво зблизька. Також її можна використовувати як засіб для вмивання. І тут вона теж не розчарувала. Гарно очистила, але не пересушила, мою шкіру. Рекомендую! 

  
Тепер ще розповім про зубну пасту. Насправді, я ще не розповідала про пасту у своєму блозі. 

   
 
Паста на основі глини і солі. Вона має оздоровлювати ясна. Оскільки в мене були мінімальні незручності з яснами, я вирішила її спробувати. Я довго звикала до неї. Потім робила паузу. Тепер знову намагаюся звикнути. Найбільша незручність  – те, що вона солена. Але тим не менше, гарно вичищає зуби і ясна. Ефект від неї хороший. Але сам процес – я мушу до нього звикнути! 

Ось таке в мене вийшло знайомство. А купити ці та інші продукти можна тут. Зовсім скоро розповім про решту продуктів 🙂

  • Продукція надана для незалежного тестування
Залишити відповідь

