Натуральний догляд від Flori

Привіт!

Я готова поділитися з Вами своїми думками щодо решти продуктів фірми Flori.

Сьогодні мова йтиметься про догляд за шкірою обличчя, рук та тіла. Спробуємо?

DSC_0608

Розпочну з обличчя. 100% натуральний крем “Ексклюзив”, що призначений для тих, у кого суха шкіра. Власне, мені він мав би підійти.

DSC_0609

У мене маленька баночка для проби, але мушу сказати, що цієї баночки мені може вистачити на дуже довго. Він настільки економний у використанні. Тому можете запросто замовляти на сайті маленькі тестери, аби точно знати, що підійде Вам.

DSC_0610 DSC_0614

Крем має салатово-зелений колір і зволожувальну текстуру. Спочатку я була майже впевнена, що він буде занадто жирний, щоб носити його вдень. Та ні, всмоктується він швидко і відчуття липкості не залишає. Він збагачений оліями і має трав’янисто-квітковий аромат.

Кремом я задоволена і буду використовувати і далі.

DSC_0617

Наступний крем у мене для рук Ветивер. Колір та текстура у нього дуже схожа на попередній, а от запах відрізняється. Виробник зазначає, що він має приємний аромат лісу з землянистими нотками. Але я тут не можу погодитися щодо слова “приємний”. Для мене він специфічний. Тим не менше, зі своєю роботою він справляється на всі 100. Руки після нього ніжні, зволожені та м’які. Також я наносила його на кутикулу і там він теж спрацював “на ура”.

DSC_0615

Чи зважатиму я на запах після таких характеристик? Мабуть, ні. Тому можу рекомендувати його спробувати. Особливо придивіться ті, хто має сухий тип шкіри.

DSC_0619

Ну і на останок олія для масажу та догляду за тілом. От в неї аромат дуже приємний: свіжий, м’ятний та ніжно квітковий. Ароматерапія з такою олійкою буде неперевершена.

Вона жовтого кольору і має звичну для олійок консистенцію. Добре зволожує, розподіляється по шкірі і плівки після неї я не помітила.

DSC_0622 DSC_0625

2 comments

  1. Юлія Архіпенко · Липень 17, 2015

    В тебе дуже красивий блог! Крем точно спробую, дякую за відгук!

    Заходь до мене в гості:
    http://mandarynabblog.blogspot.com

Залишити відповідь

