Мило ручної роботи і ароматний скраб для тіла від ЧистоТіл

Я дуже люблю натуральну і українську косметику і останнім часом її стає все більше. А сьогодні я хочу познайомити Вас з фірмою ЧистоТіл. Цікаво? То продовжуйте читати.

DSC_0639

А розпочну я з мила ручної роботи “Золота орхідея“. Перш за все, хочу сказати, що мені дуже сподобався запах. Це, власне, було перше, що я почула, коли відкрила коробочку.

DSC_0641

DSC_0669 DSC_0670

Склад у цього мила чудовий. Мені дуже сподобалося, що воно гарно піниться, і тому має бути економним. Єдиний мінус для моїх сухих рук – це те, що воно зовсім трошки підсушує руки. Щоправда, не настільки, аби хотілося зразу нанести крем. Проте, взимку мені, певне, захочеться крем-мила. Але для літа – це те, що треба!

DSC_0654

Далі розповім про моє захоплення – скраб для тіла Цитрусовий. Сказати, що я його люблю, – це нічого не сказати. Його запах просто неймовірний. Це такий смачний запах цитрусів. Ну а я просто їх обожнюю, тому не могла встояти перед ним.

DSC_0657

Це мій другий скраб з ароматом цитрусових. Перший в мене від ЯКА і він нагадує желе. А цей значно густіший і маслянистий. Але не лише запах мене приваблює. Він гарно відлущує і зволожує шкіру. Загалом, чудовий продукт!

  • продукція надана для незалежного тестування
3 comments

  1. natalikiev · Липень 31, 2015

    Дуже хочеться все спробувати. Дякую за огляд.

  2. Пінгбек: Мої літні фаворити | А в мене тепло… :)

Залишити відповідь

