Знайомство з сайтом BBKorea

Нарешті і я мала нагоду протестувати корейську косметику і сьогодні розповім Вам про це знайомство. Тому, якщо цікаво- продовжуйте читати!

IMG_3540

Отож, зараз у мене спонжик для нанесення тональний засобів у вигляді краплі і туш для вій. А тепер трошки детальніше!

DSC_0661

Для початку покажу Вам новеньку туш від фірми Tony Moly Circle Lens Mascara. Ну або туш для підкручування вій.

DSC_0666

У цієї туші звичайний аплікатор, трохи вигнутої форми і досить маленького розміру. Півобличчя не замаже, можете не переживати. Я б не сказала, що надто прямі вії вона підкрутить і зробить ляльковими, але подовжить і додасть трошки об’єму. А в загальному – вона ідеальний варіант для щоденного макіяжу і додати трохи вираження Вашому погляду.

IMG_3616 (2) IMG_3614 IMG_3611

Ну і кілька фото туші в дії.

DSC_0662

А тепер маленький, але часто помічний аксесуар у нанесенні тональний основ. Вже досить давно у всіх на вустах знаменитий спонж Beauty Blender. Коштує він, м’яко кажучи,  не зовсім дешево. Але тут нам пропонують доступну альтернативу – каплеподібний спонж.

DSC_0663

Він зручний, маленький і його дуже легко мити. Я наносила ним тональний і ВВ-крем. Обидва продукти наносилися дуже легким і невагомим шаром, тому виглядали дуже непомітно. Здається, все, що потрібно, він робить. Поправте, якщо я помиляюся. Звісно, я не можу судити щодо того, наскільки він гірший чи кращий, якщо порівнювати з оригінальним. Але, особливо з нашим курсом, я не впевнена, що 500 грн за спонж, – це хороший вибір. Тому поки рекомендую спробувати цей.

Ось таким в мене вийшло знайомство з корейською косметикою. Як підсумок скажу, що мені сподобалося і я таки пробуватиму ще!

Дякую сайту BB-Korea за можливість тестування!

6 comments

  1. Наталя · Липень 21, 2015

    В тебе такі красиві очі і туш їх гарно підкреслила. Та й спонжик цікавенький.

  2. Yulia Lahmanik · Липень 21, 2015

    У меня такая же тушь, но я не особо в восторге от неё. После третьего применения начала хуже красить, а обьёма нет. Но у каждого ведь разные ресницы.

    • Sonyasabala · Липень 21, 2015

      Ну в мене теж особливого об’єму нема. Тому й кажу, для денного макіяжу ок) Але гірше фарбувати точно не стала моя. А ще вона в мене не осипається і змивається теплою водою)

    • Sonyasabala · Липень 21, 2015

      Насправді, особливого об’єму мені вона теж не дає. Але денний макіяж з нею буде чудовий)) А ще вона не осипається!)

    • Sonyasabala · Липень 21, 2015

      Драми на віях вона не дає, але для денного макіяжу – чудовий варіант) В ще не осипається 🙂
      В мене поки все гаразд, фарбувати гірше не стала з часом.

Залишити відповідь

