Олія для кутикули від Jerelia

Нарешті і я розповім Вам про новеньку марку натуральної української косметики Jerelia. Почну Вас знайомити з засобом для догляду за нігтями. Останнім часом я дуже змінила свій догляд за нігтями і взагалі стала якось більше цікавитися цією темою. Тому не буду довго говорити – олія для кутикули від Jerelia!

DSC_0668 DSC_0669

Олійка має зручну упаковку і не дуже зручний для мене дозатор. У мене вже був досвід з такими дозаторами і, на жаль, негативний. Вони в мене чомусь протікають. Напишіть в коментарях чи це в мене таке, чи це справді якась біда з ними. Тим не менше, олійка з серії для догляду за руками під назвою Оксамит. Ручки мають бути оксамитові, мабуть.

Перше враження – запах. Це запах солодощів, вафель і чогось дуже знайомого. Словом, не запах, а якась мрія. Ну але в таких засобів аромат – це не головне, тому продовжу.

DSC_0671 DSC_0673

Олійка повністю прозора і легко розтікається по нігтях. Я люблю її використовувати як завершальний етап у моєму манікюрі. Після неї кутикули справді пом’якшується, згладжується і виглядає доволі гарно, як на мене.

DSC_0674 DSC_0675

Підсумую: олія хороша і мені навіть дуже сподобалася. Вона виконує те, що мені потрібно, і приводить мої нігті до хорошого стану.

DSC_0676 DSC_0679 DSC_0678 DSC_0677 DSC_0680

Зовсім скоро я розповім Вам про інші продукти, які я зараз активно тестую. Тому до зустрічі!

Залишити відповідь

