Легкий літній аутфіт для вечірньої прогулянки

Привіт-привіт!

Сподіваюся, що Ви вже встигли засумувати за мною, та от я тут і готова дещо Вам розповісти. Отже, якщо Вам цікаво, то продовжуйте читати!

Сьогодні в мене буде дещо трохи незвичне для мене, але тим ще цікавіше. Я хочу поділитися з Вами ідеєю аутфіту для вечірньої літньої прогулянки.

Оскільки я живу у Львові, літо в нас не завжди спекотне. Здебільшого, температура середня і взагалі погода змінюється дуже швидко і несподівано. Ну а вечори частенько бувають комфортні, а то й прохолодні. Тому й вибір мій впав саме на цей образ. Не буду довго мучити 🙂

DSC_0695 DSC_0694

Все-таки – це літо. І я люблю легкі тканини і світлі кольори. Для прогулянки вечірнім містом хочеться одягти щось максимально комфортне. легке і невагоме. Тим не менше, завжди доречно поставити акцент. Тому я обрала світлі, легкі штани, тілесні замшеві туфлі, синій кардиган, який чудово вписався для вечора, і маленька бежева сумочка через плече. Акцентом тут стала чорна футболка з яскравим принтом.

DSC_0731

З волоссям я нічого особливого не роблю. Та скоро в планах розповісти більш детально про мій догляд за волоссям.

Макіяж теж здебільшого або простий, або ж його взагалі нема. Та зазвичай люблю додавати якусь яскраву помаду, щоб освіжити обличчя, а особливу влітку. Сьогодні мій вибір – це оранжева помада.

Так виглядає моя сумочка зблизька. І манікюр теж літній і яскравий 🙂

DSC_0718 DSC_0716 DSC_0705 DSC_0715

DSC_0711

Ось таким вийшов мій перший пост про аутфіт. Сподіваюся, Вам сподобалося. А я постараюся якомога швидше показати Вам ще щось цікаве, от тільки б погода зловити більш сонячну.

Тому гарного Вам літа і вечірніх прогулянок! 🙂

6 comments

  1. Саша Бирюзовая · Липень 28, 2015

    Красуня) Комфортний і гарний образ)

    • Sonyasabala · Липень 28, 2015

      Дякую!))
      Я його дуже часто ношу) А в кардигані взагалі живу вже давно 🙂

  2. Наталя · Липень 28, 2015

    Дуже гарний образ!

  3. catthekaty · Липень 29, 2015

    Гарний образ)
    Дуже люблю такі кардигани-розлітайки за розслабленість, яку вони вносять в образ)

Залишити відповідь

