Трохи догляду від Lush 


Нещодавно я писала про мій похід в магазин Lush. А тепер хочу розповісти про ті продукти, які я тестувала.

Почну з волосся. У мене цікавий дует: шампунь Реабілітація та кондиціонер Щастя, радість. Найперше, це аромат. Він неймовірний і тримається на моєму волоссі. Це перші засоби, які дійсно тримаються на моєму волоссі. Шампунь добре вимиває, гарно піниться і в тандемі з кондиціонером надає чудового блиску волоссю. Після цих продуктів волосся м’яке, блискуче, не плутається і тішить моє око 🙂

Далі – обличчя. Спочатку засіб для очищення шкіри з милою назвою Ангел. Він твердий і крихкий. Його потрібно змішувати з водою і тоді наносити на обличчя. Нанесення, насправді, не зовсім зручне. Але ефект від нього справді дуже хороший. Шкіра очищена, м’яка і зовсім не пересушена. А після цього добре нанести крем Божественне зволоження. Він дуже легкий і швидко всмоктується і майже не відчутний на шкірі. Саме те для літа. Звісно, взимку захочеться трошки більше зволоження. Раз в тиждень я люблю використовувати різні маски. Сьогодні в мене Мегам’ятна. У неї свіжий аромат і доволі густа консистенція. Я тримаю її хвилин 10-15 і тоді змиваю та насолоджуюся свіжим і здоровим обличчям. Після маски воно наче оновилося. Тому я розумію цей загальний захват 🙂

Ну і наостанок зовсім новий для мене засіб – кондиціонер для тіла Сунична полонина. Він пахне просто неперевершено. У нього сильний стійкий аромат суниць. Не хімічний, а саме такий ніби біля мене справжня полонина з суничками. Його потрібно використовувати в душі, такий формат ідеальний для літа. Наніс, потримав хвилинку, змив – і все. Порція зволоження без довгих хвилин очікування поки всмоктається крем чи лосьйон. Після нього шкіра зволожена і навіть має невеличкий здоровий блиск, що літом теж дуже актуально.

4 comments

  1. Саша Бирюзовая · Серпень 5, 2015

    Які класні назви)

    • Sonyasabala · Серпень 5, 2015

      Так, видно, що підходили до цієї справи з фантазією))

  2. felicoblog · Серпень 5, 2015

    Клас, які прикольні штучки :)) І як приємно знайти б*юті блоггера зі Львова! Підписалась на оновлення 🙂
    Заходьте і Ви до мене в гості – https://felicoblog.wordpress.com/

    • Sonyasabala · Серпень 5, 2015

      Дякую))
      Мені теж це особливо приємно 🙂 Заходжу! І можна на ти 😉😀

Залишити відповідь

