Перший осінній макіяж: коли часу мало

Сьогодні я офіційно відкриваю осінній сезон у своєму блозі. Зрештою, погода у Львові цьому неабияк сприяє: спека спала і раптово стало холодно і навіть трохи дощить. Разом з літом закінчилися і відпустки, і канікули. А тому часу на макіяж стає все менше, роботи все більше, а виглядати красиво все одно хочеться 🙂 Тому я сьогодні підготувала для Вас кілька моїх лайфхаків для швидкого і стійкого макіяжу, який ідеально підійде для осені.

DSC_1116

Почнемо з тону. Тут в мене на вибір два продукти. Перший – це тональний крем від Loreal. Його можна наносити пальчиками і він нормально маскує все, навіть невеликі синці під очима. Звісно, він не замаскує все ідеально, але для дня він чудовий. З іншого боку в мене пудра від Inglot. Я надаю перевагу розсипчастим пудрам, бо шкіра в мене суха. Її теж можна швидко нанести пуховкою або ж пензликом.

DSC_1120

Рум’яна я сьогодні обрала нейтральні від фірми Yves Rocher. По-перше, виглядають вони гарно. По-друге, їх дійсно легко нанести швидко і з ними не можливо переборщити. Тому це ідеальний продукт тоді, коли Ви поспішаєте.

DSC_1122

Я обожнюю хайлайтери. Вони дійсно так освіжають обличчя, а особливо, якщо виспатися Вам не вийшло. Трошки сяйва не завадить нікому.

DSC_1124 DSC_1125

Коли ж ще носити бронзові тіні, якщо не восени? Так от я дуже люблю ці кремові тіні від Maybelline. Зліва у мене чудовий бронзовий колір, який можна легко нанести і розтушувати пальчиками Так можна залишити і побігти далі. Але я ще люблю додати легенькі стрілочки з допомогою кремових тіней, що справа. Вони вигідно підкреслять ваші вії, але це лише тоді, коли маєте трошки більше часу, або вмієте це робити дуже швидко.

DSC_1126

Далі туш. Зазвичай, я спершу накручу вії, а вже потім нанесу туш. Але ж тема посту саме швидкий макіяж, тому я опущу цей етап. Отже, треба вибрати таку туш, яка зі всім впорається сама. Туш від Yves Rocher Sexy Pulp дуже підходить для цього.

DSC_1128 DSC_1129

Я дуже люблю помади. Я можу просто нафарбувати губи і побігти. Тому я обрала дві улюблені помади для осені. Зліва у мене винний колір від Lumene. Вона чудово лягає, не сушить, довго тримається і акуратно сходить. Ну і цей винний відтінок – це ж просто вау 🙂 Праворуч мій ідеальний нюд – гелева помада від Inglot. Вона чудово “сидить” на губах і тримається довго. Чудовий варіант для денного швидкого макіяжу.

DSC_1132

Я люблю робити манікюр, тому обійти цей аспект я теж не змогла. Звісно, коли залишилося 5 хвилин, мова не йдеться про манікюр взагалі. Але раптом часу трошки більше, то можна знайти щось швидке і красиве. А якщо воно ще осіннє, то це неймовірна знахідка. Ось така в мене знахідка від марки Diva. Її величезний плюс в тому, що можна нанести в один шар і через хвилин 10 вибігти з дому, навіть якщо не маєте сушки. І загалом Ваші нігті будуть мати акуратний та цікавий вигляд.

Ну а тепер хочу показати все це в дії, бо це, мабуть, завжди найцікавіше 🙂 А ще я цього разу використала винного кольору помаду як кремові рум’яна. І мені дуже сподобався ніжний, легкий холодний відтінок. Ну і дуже пасують до помади 🙂

DSC_1137 DSC_1154 DSC_1152 DSC_1148 DSC_1145 DSC_1144 DSC_1142

Залишити відповідь

