Чоловічі новинки осені від Yves Rocher

Сьогодні я хочу розповісти про чоловічі новинки, які недавно представила компанія Yves Rocher. А саме – туалетна вода і гель для тіла та волосся з неймовірним ароматом кипарису та грейпфрута. Словом, залишайтеся зі мною!

31495

Для початку розповім про туалетну воду Кипарис та грейпфрут. Мабуть, вперше мені самій захотілося користуватися цією водичкою.

У неї такий свіжий, насичений і дуже цитрусовий аромат, який разом з тим теплий і осінній. Я сиділа і не могла відірватися від нього довгий час. Тут проявилася моя любов до цитрусових ароматів.

Величезний плюс цієї водички – її аромат.

Мінус – стійкість. На жаль, це типова туалетна водичка. Стійкість якої не перевищує 2-3 години. Мені страшенно жаль, що такий неймовірний аромат так мало тішить свого власника. А це ж чоловіча водичка, тому вона точно мусить бути стійка. Скажіть, який чоловік носить з собою пляшечку з парфумом, аби оновити запах?

DSC_1169 Далі з цієї ж серії гель для тіла та волосся. Аромат, як Ви могли б здогадатися, ідентичний. Хіба трошки ніжніший. Упаковка дуже чоловіча і лаконічна.

Особливих мінусів я у ньому не знайшла.

З плюсів – він гарно піниться, добре очищує і дуже гарно пахне. Окрім того, доволі економний.

Ну і, звісно, ці два продукти гарно доповнюють одне одного.

Ось такий в мене вийшов огляд. Загалом, мені сподобалися ці два продукти і, якщо Вас не засмутили мінуси, то можете придивитися до цієї серії.

Гарного всім дня і скоро побачимось!


продукція надана для незалежного тестування

2 comments

  1. viikysia · Вересень 16, 2015

    Коли відчула цей аромат теж подумала, що і сама б могла його носити. Дякую за відгук!)

Залишити відповідь

