Autumn pamper routine| How to relax

Вечір п’ятниці – це найкращий час для того, щоб влаштувати собі трохи релаксу після робочого тижня. Це ж така радість, адже ж попереду ще два вихідних. Тому для мене саме п’ятниця є тим ідеальним днем для pamper evening. Тому я підібрала для Вас кілька моїх порад, як зробити такий вечір незабутнім, а також як підготувати себе до наступного тижня.

DSC_1189

  • Найперше потрібно створити потрібний настрій. Для мене це свічки і музика. Найкраще обрати якісь ароматичні свічечки і улюблену музику. За бажанням можна зробити собі ароматного какао з корицею та маршмеллоу. Або інший улюблений гарячий напій.
  • Коли з настроєм все більш-менш гаразд, напускаємо ванну. Але не просту, а чарівну. Я люблю потішити себе запашною пінкою чи бомбочкою. Все це на Ваш смак, а в мене сьогодні осінні новинки від Lush. Піна для ванни “Вершки” має неймовірний аромат. Ну а піна – це окрема історія. Вона ніжна, але разом з тим стійка. Якщо ж Ви не любите піну, то можна взяти бомбу, в мене приготована “Йога” теж від Lush. Аромат – неймовірний, вода у ванні зразу ж пом’якшується і шкіра потім ніжна-ніжна.
  • Поки валяємось у ванні, можна нанести улюблену маску для обличчя. У мене глиняна від Флорі. Чудово очищує, не сушить і освіжає шкіру. Однозначно люблю її.
  • Далі я люблю нанести скраб-маску для тіла від ЧистоТіл. Цей аромат незабутній. Такий натуральний і фруктовий. Ніби апельсин у баночці зі скрабом. Шкіра після нього очищена, приємно пахне і дуже ніжна.
  • Після прийняття ванни, я люблю зайнятися манікюром. Знімаю старий лак з допомогою серветок для зняття лаку, а тоді покроково роблю свій манікюр. Трошки згодом я розповім про це детальніше, тому не буду зараз зупинятися. В кінці зволожуємо кутикулу чудовим засобом від AlpStories з арганом. Це саме те, що потрібно в такий вечір.
  • І тепер наносимо ще трошки крему для рук від Yves Rocher з арнікою, ну а Ви можете взяти свій улюблений.
  • Не забуваємо зволожити наші губи. В мене сьогодні блиск-бальзам від Zoya Hot Lips.

А тепер хочу розказати, як ми будемо готуватися до наступного тижня. Планування свого часу – це 40% успіху. А тому зараз я намагаюся знайти свій ідеальний органайзер чи пленер. І зовсім скоро я поділюся своїм досвідом. На фото в мене мій записник, де я зберігаю свої думки. А ще зараз я удосконалюю свій пленер, щоб показати Вам. Тому скоро чекайте публікації 🙂

Ось так в мене проходять “мої” вечори, коли я хочу розслабитися і відпочити. Сподіваюся, що дала Вам трохи натхнення для того, щоб прогнати осінню хандру 🙂

DSC_1200 DSC_1198

Залишити відповідь

