Осінні доглядові новинки від Lush

Lush цієї осені знову тішить своїх шанувальників черговими новинками. Якщо ж Вам теж цікаво, що там цікавого, то продовжуйте читати.

DSC_1193

Спочатку розповім про піну для ванни “Вершки”. Насправді, я не знаю, чому саме така назва. Хіба через колір, бо аромат аж ніяк не нагадує вершковий. Це щось тепле, свіже, приємне. Я не можу виділити конкретну нотку, яку я відчуваю. Вона дає неймовірну піну і аромат у ванній теж чудовий. Тому якщо маєте бажання влаштувати собі осінній релакс, то цей продукт я можу сміливо рекомендувати!

Зліва чудова бомба “Йога”. Я фанат ароматів Lush, лише кілька з них мені не зовсім сподобалися. Та і цей аромат мене зачарував. Лаванда, сандал – це саме той ароматичний набір для того, аби заспокоїтись після робочого дня.

DSC_1164 DSC_1165

Ну от як оцей продукт може не сподобатися хоча  б за вигляд? Але я люблю оцінювати не вигляд, а зміст. Тому розповідаю.

Цей фламінго зробить у Вашій ванні багато ароматної та стійкої піни. Я обожнюю поєднання іланг-ілангу та бергамоту, тому цей запах мене надовго заворожив. Раджу придивитися до цієї піни 🙂

DSC_1167 DSC_1168

Далі – ця крута космічна бомба. І це не перебільшення. Подивіться лише на неї!

Та аромат, мабуть, ще цікавіший, ніж вигляд. Уявіть поєднання свіжої м’яти з теплою ноткою кедру і цитрусовим грейпфрутом.

Також вона гарно пом’якшує шкіру і не фарбує ванну чи тіло 🙂

Ну ось такі в мене були новинки від компанії Lush. Завітайте в один із ароматних магазинчиків і спробуйте самі 🙂

  • продукція надана для незалежного тестування
Залишити відповідь

