Трохи нового у моїй колекції Lush

DSC_1249

Я дуже втішена тим, що тепер у Львові зустрічі для блогерів (читайте посиденьки за смачною кавою) відбуваються все частіше. І одну  з них відвідала представник фірми Lush Наталя, яка дуже люб’язно розповіла все, що нас цікавило, і також зробила нам подаруночки. Тому розповідаю Вам про них!

Літо для мене закінчується остаточно тоді, коли я міняю своє рідке фруктове мило на щось твердіше і більш кремове. Тому сьогодні розповім про два шматочки осені, які тепер у мене в ванній 🙂

Для початку розповім про мило “Морські водорості“. Аромат свіжий, цитрусовий, а відчуття на руках – неймовірне 🙂

Шліфуюча дія атлантичної морської солі гармонізується пом’якшуючим ефектом морських водоростей “араме”, а лавандова та цитрусова олії підбадьорять та підсилять гостроту відчуттів.

Ароматні мила я люблю, а мої руки просять ще й такі, які б давали хороше зволоження, або хоча б не сушили. Я колись мала Карму цієї ж фірми і обожнювала аромат, проте воно трохи підсушувало руки, тому довелося змінити на щось інше. Але це дуже приємне. Пахне дуже ніжно і цитрусово, ручки не сушить. Однозначний плюсик 🙂

Справа на фото Ви бачите маленький білий шматочок – це мило “Султан“. От назви у продуктів – це взагалі окрема історія – вони завжди дуже милі і влучні. Як і я думала, це цілковито кремове мило. Як тільки Ви берете його в руки, одразу ж відчуваєте як воно трошки тане. Запах у нього теж ніжний, але не свіжий. Він для тих, хто полюбляє щось солоденьке, але не занадто. Воно пахне в міру солодко навіть трохи має східні нотки. Словом, описувати аромати я не дуже вмію, але старалася як могла 🙂

DSC_1251

Ще одним подарунком був чудовий очисник для обличчя “Янгол“. Єдиний мінус цього засобу – його не зручність у використанні. Хоча, після кількох застосувань я таки призвичаїлася до незвичної форми.

Але плюсів у нього однозначно більше. По-перше, особисто мені так приємно використовувати щось натуральне.

По-друге, він дуже гарно і ніжно пахне травами. Що, погодьтеся, теж приємно.

По-третє, він дійсно добре очищує обличчя. Коли його змішати з водою він починає трошечки пінитися і перетворюється на своєрідне молочко, яке разом з тим має дрібні частинки, які ніжно скрабують шкіру обличчя. Словом, очищення на всі 100.

А ще він дуже економний. Його потрібно зовсім мало, як і більшість продуктів Lush.

Отже, такими вийшли мої враження про ці продукти. Загалом, я люблю цю фірму і дуже часто задоволена результатом 🙂 Тому раджу придивитися і принюхатися 🙂

Залишити відповідь

