Знайомство з маркою МАУ

Усім привіт!

Вже доволі довго тестую продукти торгової марки МАУ і нарешті готова висловити свою думку стосовно них. Тому якщо Вам цікаво, запрошую далі читати!

DSC_0095

Почну з продуктів для обличчя. В мене тут два креми: для шкіри навколо очей і антивіковий для обличчя.

Я довго вагалася, що ж написати про крем для шкіри навколо очей. Я не скажу, що він мене чимось вразив, але і поганим я його теж охарактеризувати не можу. У нього легка, ніжна текстура. Він не зовсім кремовий і точно не жирний. Він непогано зволожує і швидко всмоктується. Як я вже зауважила, ефекту “Вау” я не помітила, але хороший бюджетний варіант!

Другий крем мене відверто здивував, коли я розпакувала посилку і побачила напис “35+”. Я аж так погано виглядаю?

А якщо серйозно, про цей крем я можу сказати мало. Консистенція у нього кремова, густа. Зволоження дає, але мені здалося, що ефект у нього матовий.

Далі у мене були маски для волосся у вигляді саше. Це доволі зручно, аби спробувати, які більше підійдуть. І тоді вже купувати повнорозмірну упаковку.

DSC_0098

В мене були для зміцнення та росту, вітамінний коктейль та для блиску та відновлення з аргановою олією.

Найменше мені сподобалася для росту, бо, насправді, за 2 рази я нічого особливого не помітила. Зміцнити волосся вона за такий короткий час точно не змогла б, а прискорити ріст тим паче.

А от дві інші виявилися цілком хорошими експрес-засобами для покращення стану волосся. Такий собі варіант, коли треба “вже і зараз”.

Всі вони гарно лягають на волосся, скользять по ньому, я б сказала. Так само легко змиваються і взагалі доволі приємні у використанні.

  • продукція надана для незалежного тестування представником ТМ “МАУ”
Залишити відповідь

