Scholl засоби для догляду

Привіт!

Взимку в мене починаються проблеми з сухістю, як ніколи. А тому люблю пробувати все зволожувальне, живильне та інше. Тому розповім про засоби для догляду за ніжками від фірми Scholl.

DSC_0089

Отже, почну з двох кремів для ніжок: один просто зволожувальний, а інший для п’ят, які тріскають. Словом, “зброя” середньої важкості і важка. Все залежить від стану Ваших ніг.

DSC_0090

Отож мої враження.

Почну з крему для інтенсивного відновлення. Він дає хороше зволоження, підтримує шкіру м’якою та ніжною. Що ще потрібно взимку для ніжок?

Другий крем більш живильний та жирний. Його не варто наносити щодня, якщо у Вас хороший стан п’ят. А краще наносити хіба при потребі. У мене п’яти у нормальному стані, тому часто я його не наносила. Але відчувається він на шкірі приємно, особливо ввечері після душу чи ванни і після того одягти теплі шкарпетки і лягти під ковдру 🙂

DSC_0091

Ще два засоби – це дезодоранти. Один – для ніг, інший – для взуття.

Це слайдшоу вимагає JavaScript.

Я тестувала ці два засоби особливо. Мені було цікаво, як багато витримають.

Дезодорант для взуття має гарний аромат. Хімічний, але приємний. Він швидко додає взуттю гарний аромат, але швидко закінчується, майте на увазі.

Дезодорант-антиперспірант для ніг довгенько сохне, тому наносити його перед самим виходом не вийде. Він нормально переживе звичайний день, але от гру в футбол чи будь-яке інше серйозне навантаження не пережив. Як на мене, теж доволі хороший варіант.

Словом, враження від цих засобів у мене хороше. Особливо сподобалися креми, дезодорантами користуюся значно рідше, не дуже люблю.

 

засоби були надані для незалежного тестування компанією Scholl

Залишити відповідь

