Преображаріум Бокс: Бальні танці в “Естеті”

Друзі, привіт!

Сьогодні я з величезною радістю ділюся з Вами своїми враженнями від коробочки “Преображаріум” і розпочинаю свій власний шлях до перевтілення. Я вже почала свій експеримент #improveEnglishwithSonya і вчу англійську, а тепер почала ще й відвідувати заняття зі всіх сертифікатів. Ну і першим в мене – сертифікат з бальних танців в неймовірному клубі “Естет”.

Як тільки ми подумали, що в цій коробочці бракує танців, я неодмінно подумала про бальні в цьому клубі. Для мене – він найрідніший, найкрутіший та просто мегапозитивний та улюблений клуб Львова ( вибачте ті, хто любить інші клуби). А тому нагоду познайомити з ним Вас всіх я не могла упустити. Словом, кінець передісторії – вперед до діла, а в нашому випадку до тіла!

1.JPG

Я вирішила писати саме сьогодні, саме після заняття і саме висловити всі свої захоплені враження. Я вже далеко не вперше ходжу в цей клуб і до цього тренера, про якого я напишу трошки пізніше.

Отже, сьогодні в нас була запальна латина. Ми танцювали самбу і джайв. Якщо хто знайомий з цими танцями, то зрозуміють, що заняття було дуже продуктивне! Ми все розбираємо з початку, що чудово для тих, хто хоче лише розпочати і ще не мають базових навичок.

Я ще далеко не в формі, а тому – було важко. Але воно того дуже варте! Я відчуваю себе неймовірно. Я сповнена сил і усмішка в мене не сходить з обличчя, а всі думки лише на паркеті в улюбленому залі.

Це слайдшоу вимагає JavaScript.

Дуже важливо, аби Ви займалися у комфортному для Вас клубі, та з комфортним тренером. Тому я остаточно зупинилася у цього тренера Павла Василькевича і точно знаю, що ні на кого не хочу його міняти. Що б Ви знали, догодити мені не легко. Наші заняття – неймовірні! Атмосфера весела, дружня, спокійна, разом з тим “халявити” в нас не можна і є правило “ніхто не сидить”. Тренер повинен надихати. Просто навчити кроків і техніки – мало. Значно важливіше зарядити тою енергетикою і справді запалити паркет. Павло вміє це бездоганно! Дивлячись на нього, розумієш – ця людина обожнює те, що робить, і зразу ж хочеться так само!

Знаєте, я мусіла зробити паузу в танцях, але тепер повернулася. І я тільки зараз зрозуміла, як мені цього бракувало! Як же сумно я жила, скільки років мого життя промайнули нудно, неспортивно, а головне – без улюблених танців.

Ну і нехай ми часто скиглимо, що вже сили закінчилися, що завтра не встанемо, і що вже більше не можемо, але все одно танцюємо, стрибаємо, присідаємо і робимо всі інші чудові вправи від нашого улюбленого тренера 🙂

Словом, дякую тобі, Павле, за неймовірні заняття! 🙂

А тепер трохи фото 🙂 Enjoy!

А якщо Ви досі не купили нашу коробочку, то заходьте сюди!

Це слайдшоу вимагає JavaScript.

За фото вдячна Каті. Знайти її можна у Facebook та Vk.

Залишити відповідь

