My perfect winter day

Друзі, привіт!

Я обожнюю зиму! Я обожнюю всі ці свята, завжди відчуваю різдвяну атмосферу і з неймовірним захватом чекаю цієї магічної пори. Але зараз я вже студентка, взимку зазвичай сесія, часу мало, Різдво та Новий рік приходять так несподівано, що не встигаю навіть озирнутися. А тому хочу сьогодні додати трошки різдвяної магії у наше життя 🙂

Отож, мій ідеальний зимовий день! Почнімо!

Ідеальний день почався б з ідеального ранку. Я б прокинулася десь о 9 ранку, виглянула у вікно, там лежав би сніжок і потріскував легенький морозець. Спокійненько, я б встала і поснідала. Смачнючий шоколад і щось солоденьке – чудовий вибір для ідеального дня.

$_32

Далі я б обов’язково зайнялася блогуванням. Чи то пост якийсь, чи відео відзняла б. Або просто зайнялася трошки рекламою свого блогу 🙂 Словом, виглядало б все якось так –

640

Після цього мені б хотілося десь прогулятися, наприклад, різдвяним Львовом, подивитися на чудові ялиночки. Все таке атмосферне! 🙂

christmas-tree02

Під час прогулянки я б завітала в якесь миле львівське кафе, щоб посидіти, поспілкуватися і випити чогось смачненького. Без цього б не обійшовся мій справді ідеальний день 🙂

Це слайдшоу вимагає JavaScript.

Ну і день короткий, тому переходжу до вечора. А зимовий вечір, ідеальний зимовий вечір, був би не повноцінним без танців. Я їх обожнюю, тому, вибачте, якщо я Вам цим вже набридла. Це те, що я люблю, те, що в мене має дуже високий пріоритет. Після них я відчуваю себе неймовірно і  дійсно повноцінно. Я знову відчуваю, що не просто проживаю своє життя абияк. Я насолоджуюся кожним рухом 🙂 Словом, танці, танці і ще раз танці 🙂

6

Ну а після танців я б отримала ще величезний заряд енергії і тому радо б подивилася якийсь крутий фільм, випила б чашечку чогось смачного і насолодилася цим зимовим вечором.

Це слайдшоу вимагає JavaScript.

Ну ось такий би в мене був ідеальний зимовий день. Впринципі, все доволі просто і можна здійснити. Думаю, що обов’язково так і зроблю найближчим часом 🙂

Дякую, що читаєте, і всім неймовірного святкового настрою! Побачимось зовсім скоро!

 

фото взяті з Інтернету

 

2 comments

  1. Nataly KireiKana · Грудень 17, 2015

    О, хочу піти пофоткати ярмарок на Ринку) На фото він зажвди красивіший, ніж в життіXD

    • Sonyasabala · Грудень 17, 2015

      Ну так, особливо, в фотографів 🙂
      Хоча, ввечері він красивий 🙂

Залишити відповідь

