Мій зимовий манікюр

Всім привіт!

Хоча за вікном далеко не зимова погода, але все ж календар запевняє нас, що вже за тиждень Новий рік. Тому, попри весну надворі, я намагаюся створювати собі зимовий настрій всюди, де тільки можна. І розказую Вам про те, що я люблю для своїх нігтів в цю пору року.

nails1

В першу чергу, мої нігті почуваються жахливо у цей період. Хіба влітку вони можуть трохи відрости і бути схожими на щось краще. А тому я намагаюся всю осінь та зиму якось їх лікувати. Зазвичай, все закінчується базою для нігтів від Eveline 8 в 1. Інколи я можу зробити якусь соляну ванночку з кількома олійками, але це буває вкрай рідко. Частіше наношу крем для рук та трошки рідше олійку для кутикули. Насправді, олійку було б добре наносити значно частіше, але  я все не можу це робити постійно. Але база, до речі, непогано рятує. Нігті хоч далеко не ідеальні, але зате не в жахливому стані.

nails2

Далі вже значно цікавіша частина манікюру для мене. Нанесення якогось кольорового лаку. Насправді, нині є ціла мода на гель-лаки, але я спробувала їх лише раз. На жаль, тримався він на мені зле, але найгірше було те, що два тижні довелося ходити з одним і тим же лаком. Мені було нудно, тому без потреби не повернуся до них. Взимку я обожнюю темні, глибокі та святкові лаки. А ще особливо люблю червоні. Всі відтінки червоного. Сьогодні ж покажу Вам фіолетовий від Yves Rocher. Він в мене з літа, але полюбила я цей колір лише зараз. Прийшов його час, словом 🙂

nails3

Взимку, як і завше, я обожнюю швидко зробити манікюр і займатися своїми справами. А тому сушка – це мій головний улюбленець. Пробувала їх кілька, сподобалася хіба одна. І сьогодні її Вам покажу. Це в мене Sally Hansen Insta Dry. З її допомогою лак швидко сохне, а головне він дійсно сохне. Це для мене такий плюс, бо не всі сушки могли хоча б висушити лак. Про швидкість я просто мовчу. А ще великий її плюс у тому, що вона дає чудовий блиск. Словом, дуже ніжно її люблю.

Зрештою, взимку часто буває дуже багато справ, а особливо перед святами, тому часу на повноцінний спа-день для рук та нігтів часто бракує. Ось через це мій манікюр стає ще більш мінімальним. Ідеальний лак для мене той, який можна нанести в один шар, щоправда, таких так мало. Ну і без сушки я теж ніколи не обходжуся. А відтак можу скоротити час до 10-15 хвилин.

А наостанок фото моїх нігтів 🙂 Дякую, що заходите в гості! Гарних всім свят та чудової різдвяної атмосфери!

Це слайдшоу вимагає JavaScript.

 

 

Залишити відповідь

