LR Health Аnd Beauty: помада та палітра тіней

Всім привіт!

Вже певний час маю нагоду продовжувати своє знайомство з чудовою маркою LR Health And Beauty. А тому сьогодні радо Вам розповім про свої враження від палітри тіней та помади для губ. Цікаво?  Тоді продовжуйте читати!

DSC_0163

Почну з помади. Взагалі, я обожнюю помади, а червоні і насичені – тим паче. Тому ця – однозначно мій фаворит. По-перше, подивіться лише, яка упаковка. Мені нагадує лаконічне упакування Chanel. А як Вам?

DSC_0164

Ідеальний зимовий різдвяний червоний. Текстура у цієї помади абсолютно невагома. От щастить мені на такі помадки. Вона ніжно лягає і не відчувається шаром “чогось” на губах. Вона не кремова, але й не матова. Це щось посередині. Дуже елегантно і стримано виглядає. Разом з тим, я вже приміряла її вдень і також вона була дуже вдалою. Якихось мінусів я не знайшла. Вона доволі стійка і переживає легкий ланч. Ну а потім залишається ніжний червоний відтінок на губах. Словом, рекомендую спробувати, впевнена, Вам також сподобається!

Це слайдшоу вимагає JavaScript.

Далі розповім про палітру тіней, яку я чекала з нетерпінням. А чому – читайте далі 🙂

DSC_0154

Палітра виконана у такому ж чорному елегантному упакуванні і поміщена у мішечок. До речі, чудово пасувала б на подарунок. Але зараз не про це. Як тільки я відкрила її, зразу вподобала ці відтінки. По-перше, всі кольори чудово пасують до моїх блакитних очей і взагалі мені страшенно до вподоби. По-друге, всі 4 відтінки є добре пігментовані і шимерні. Врешті. ідеальні для свят, як на мене. Але я вже встигла їх вигуляти вдень і виглядали вони чудово 🙂 Я їх наношу на базу від Elf і поки носила лише сухим способом, але підозрюю, що вологим буде чудовий вечірній варіант. Планую зробити макіяж з цією палітрою, тому слідкуйте за новинами 🙂 А наразі – чудово підібрані відтінки, гарна якість і ідеальні тони, для мене. Рекомендую!

Це слайдшоу вимагає JavaScript.

Дякую за перегляд, а також чудово Вам різдвяного настрою 🙂

 

продукція надана для незалежного тестування компанією LR Health And Beauty

Залишити відповідь

