Тональна основа від Rimmel Match Perfection

Друзі, привіт!

Сьогодні маю для Вас огляд тональної основи від бренду Rimmel, а от чи сподобалася вона мені, дізнаєтесь трошки згодом 🙂

DSC_0172

Я купила цю тональну основу ще в грудні і відтоді я носила тільки її. Можна здогадатися. що вона мені таки сподобалася.

По-перше, відтінок я обирала дуже швидко, але втрапила в “десятку”. Тон мені ідеально підійшов – у мене 010 Світла порцеляна.

По-друге, у нього хороше покриття, але він зовсім не помітний на шкірі. Також у нього SPF-20 і дуже гарний аромат.

Він зовсім не підкреслює сухість на обличчі і дуже гарно лежить на шкірі.

Тональний доволі стійкий, хоча ввечері навколо носа можуть проявитися почервоніння.

DSC_0175

Консистенція у крему середня між густою та рідкою і вона легко розподіляється по обличчі.

Словом, я дуже полюбила цю тональну основу і продовжую залюбки нею користуватися. А які тональні останнім часом любите Ви? Чим користуєтесь взимку?

Залишити відповідь

