Майстерня Green Hill: “Я люблю все, що роблю”

Усім привіт!

Я обожнюю українську натуральну косметику. Натуральність тішить користю, а той факт, що це ще й madeinukraine – неабияк мене тішить. І сьогодні мені хочеться трошки більше розповісти про одну чудову майстерню Green Hill.

BaxgMTORCQU

1. Чому Ви вирішили почати займатися майстернею?

Все починалося з розмов та величезного бажання щось робити. Після багатьох експериментів це бажання лише посилилося і не зникло досі. Спочатку були спроби та помилки на кухні, а через певний час я зрозуміла, що потрібне окреме приміщення. Так, власне, з’явилася майстерня.

2. Чи виникали у Вас якісь труднощі? Якщо так, то які саме?
Важко сказати, мабуть, все-таки, певні труднощі були і є. Та я стараюся бачити лише хороше і в мене є чудові помічники – тому я не зациклююся на труднощах, а завжди знаходжу вихід і йду вперед.

3. Що Вам найбільше подобається у Вашій діяльності?

Абсолютно все! Я обожнюю всі процеси – розрахунки, приготування, зйомка, малювання етикеток, загортання шматочків мила в обгортку. Не можу виділити щось одне, мені подобається все, що я роблю.

4. Який Ваш улюблений продукт, з тих, які Ви виробляєте?

JMLvuIhzxHY

На цей момент – лимонний твердий шампунь, він – мій улюблений помічник.

5. На Вашу думку, яке майбутнє в українських компаній, які виготовляють натуральну косметику?

Важко сказати. Я живу теперішнім і погано уявляю себе в далекому майбутньому. А в найближчому хочу трошки розширити свою майстерню.

6. Які основні принципи у Вашої фірми?

Використання лише натуральних інгредієнтів при створенні наших штучок, тільки хороший настрій, хороші думки та любов.

7unspywUWxM

7. Який продукт Ви б порадили читачам спробувати, щоб познайомитися з Вашим брендом?

Я б порадила твердий шампунь. Така форма є доволі незвична, багато плутають її з шампуневим милом, але все ж – це саме шампунь, який неймовірно промиває волосся та допомагає йому сяяти.

Я сподіваюся, що Ви мали змогу відкрити для себе чудову майстерню Green Hill трошки краще і ця публікація була для Вас корисною.

Дякую, що переглядаєте, та побачимось зовсім скоро!

Залишити відповідь

